Ja, men ganska skönt ändå, lär bara få sätesjobbet gjort ganska omgående i nya toppen så är det lugnt, men han hade tydligen fullt upp.. Packningen höll iaf och såg/ser hur bra ut som helst !
Ja, men ganska skönt ändå, lär bara få sätesjobbet gjort ganska omgående i nya toppen så är det lugnt, men han hade tydligen fullt upp.. Packningen höll iaf och såg/ser hur bra ut som helst !
Mvh
Efter nya toppen är på så lär du komma på besök igen. Man ska alltid kolla med bredbandslambda så fort man bytt något. Men det räcker att kolla på gatan.
Mvh
Efter nya toppen är på så lär du komma på besök igen. Man ska alltid kolla med bredbandslambda så fort man bytt något. Men det räcker att kolla på gatan.
Okej, ja ! fan, nu är jag inne på det här spåret igen att byta kammar vill ha bättre snyt från botten, det måste ju gå, eller kan det vara portning av topp som fattas !?
Har rivit toppen nu, och det var en redig spricka ! Den letar sig nästan från styrning till styrning mellan insug och avgas, tvärs över förbränningsutrymmet, och där under går en vattenkanal..
Mvh
Okej, ja ! fan, nu är jag inne på det här spåret igen att byta kammar vill ha bättre snyt från botten, det måste ju gå, eller kan det vara portning av topp som fattas !?
Har kört en med orig topp med lika kammar. Och sen samma bil med portad topp. 1000 varv bättre spool samt 100 whp till vid samma ladd blev det. Så man tjänar på att fixa topparna på Volvos.
Fick ihop bilen idag med ZF låda Får tacka Russian Racing för all hjälp! Grymt skön låda och righta lägen, provkörde, och ryssen fick t.om körde sönder en drivaxel, så nu behöver jag en ny sådan också
Hej igen Har vart kraftigt less på bilar nu i över ett halvår, har knappt vart upp till garaget! Men idag tänkte jag göra ett ryck och provstarta bilen, dock utan växellåda, då den fortfarande ligger i delar på golvet.. Funderar på att kasta alla lådor jag har åt helvete, och köpa en ny HEL ZF-låda och göra en ny, orkar inte kladda och peta med gammalt skrot som jag ändå aldrig kommer få ihop.. God fortsättning på er allihop !
Storås wrote:Hej igen Har vart kraftigt less på bilar nu i över ett halvår, har knappt vart upp till garaget! Men idag tänkte jag göra ett ryck och provstarta bilen, dock utan växellåda, då den fortfarande ligger i delar på golvet.. Funderar på att kasta alla lådor jag har åt helvete, och köpa en ny HEL ZF-låda och göra en ny, orkar inte kladda och peta med gammalt skrot som jag ändå aldrig kommer få ihop.. God fortsättning på er allihop !
varför testar du inte en tremec tko då?finns en till salu nu påå savar tror jag de va för 20k