Försök att jaga 9an (sniiik bygge)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
blir det m20 så blir det precis som Bäckis skriver nya race vippor, ventiler o fjädrar tills nästa år! Billig lösning i det stora hela istället för att mosa grejer hela tiden, jag är dessutom inte intresserad av att varva mindre, jag vill varva mer som den känns nu så vill jag inte växla förens 9000varv... även fast jag ställt om kammen mot det snällare hållet så är den så jävla stark mot toppen, känns bara som den vill mer o mer hela tiden Vi får se vad som händer, jag sätter ihop motorn igen nu bara för att köra ett sista race o sen upp i bänken igen för att kolla vad den säger, både för att kolla siffrorna igen o titta vad som hänt med registret nu när kammen är omställd
MVH Elvis
MVH Elvis
elvis wrote:jag sätter ihop motorn igen nu bara för att köra ett sista race o sen upp i bänken igen för att kolla vad den säger, både för att kolla siffrorna igen o titta vad som hänt med registret nu när kammen är omställd
MVH Elvis
Ska vi testa på kul med å slänga dit mina hårdare ventilfjädrar, innan bänkningen? Då slipper du ventilflytet och kan varva mer och säkrare.
Skulle vara intresant .
PMa eller ring om du behöver nått.
MVH // Tobbe P
- tobbe tlrecond
Det vore bra om du hörde av dig
Last edited by tobbe tlrecond on 31 Oct 2006, 10:41, edited 1 time in total.
Tobbe. L
Mob 070-5631319
7,0072 1/8 - 173 km
10,5900 1/4 - 224,9 km
Mob 070-5631319
7,0072 1/8 - 173 km
10,5900 1/4 - 224,9 km
- tobbe tlrecond
Jobbar, jobbar och jobbar... SUCK!!!! Jag slår en pling i morn på dagen! Kan också meddela att det står 2st 3,5liters m30 maskiner o väntar på våldtagning i form av andningshjälp brevid bilen nu Blir till att jobba på lite nu så att den blir klar i tid till den nya vackra sommar som väntar runt hörnet Blir en hel del chassie ombyggnad också, så jag hoppas på både bättre starter och slutfarter
MVH Elvis
MVH Elvis
- tobbe tlrecond
- tobbe tlrecond
tobbe tlrecond wrote:fan vad trött man blir mr svarar inte som vanligt på varken tele eller sms
jag vill ha pengar....
Hmm... Ja du tobbe, ja prata me Elvis förra veckan och vi kom överens om att höras till helgen som va. För att någon av dagarna lö. eller sö. åka ner till dej. Men ja hörde inget, så jag antog att han måste ha åkt till dej utan att ha meddelat mej först. Men så va de inte alltså
//Tobbe P
- tobbe tlrecond