Hansa wrote:Jag har tagit ledigt på fredagen så man är utvilad och laddad tills fredag kväll! Verkar ju vara endel som kommer dit redan på fredagen! är det någon som behöver åka me upp är det bara att tjoa till :d
hör av dig när du är i orsa hansa så kan du komma förbi på en pilsner eller 10
oh :d jag satt igår och lura på om man skulle tjoa te nån dag och glo på nykåken å garaget då passar ju detta utmärkt :d jag pinglar jag!
bara o komma förbi ta en pilsner och snacka lite skit
Hansa wrote:Jag har tagit ledigt på fredagen så man är utvilad och laddad tills fredag kväll! Verkar ju vara endel som kommer dit redan på fredagen! är det någon som behöver åka me upp är det bara att tjoa till :d
hör av dig när du är i orsa hansa så kan du komma förbi på en pilsner eller 10
oh :d jag satt igår och lura på om man skulle tjoa te nån dag och glo på nykåken å garaget då passar ju detta utmärkt :d jag pinglar jag!
bara o komma förbi ta ett pilsner och snacka lite skit
vore ju fränt med en 402m tid iår! Bäckis nu har jag inte läst igenom hela tråden men går det bra att anmäla sig bara nån dag innan om det finns platser kvar? får jag bara ordning på kopplingen så ska det gå att bränna nån repa!
ja vad fan den ska nog snart rulla igen var ju kopplingen som inte gillade vårat brutala laddtryck! hahahahaha lär komma och bromsa nån gång med, börjar bli hårigt att mappa på gatan tycker i alla fall jag får hoppas maskin m.m håller då kan det mycket möjligt bli att vi kommer!
Vad ska vi döpa den här tävlingen till egentligen? Den kommer bli tidigare planerad och betydligt större till nästa år är tanken, och vi borde ju spika ett namn som kommer vara för framtida bruk.