Som vanligt håller man inte vad man säger, vart inte klar med innerskärmen idag då sliprondellen till vinkelslipen var sopslut Så får åka och köpa på mig ett gäng imorn så man har. Men började slipa lite på a stolparna där lillebror spacklat, så det vart bra nu iaf.
När jag städade garaget igår så hittade jag den här, måste vara en sån där tank som dom använder i bl a nascar som tankar flera liter på bara några sekunder
Fick lägga ny dubbelplåt på skärmkanten här.
Bra knöligt att att vara där uppe och svetsa, blir massa karosserkitt så det blir riktigt tätt där sen.
Va ute och slipade och bankade på skärmen en kortis idag, så nu är den lite rundare än innan, men det ska svetsas igen småhål och slipas mer innan det blir klart. Men har ingen lust att gå ut nu ikväll, det får vänta tills imorn.
Resgard wrote:Vet du det av egen erfarenhet, lr har du hört från andra? Det återstår att se hur vida kvaliten är.
Nej har ingen egen erfarenhet av dom men efter att har läst på flera forum, svenska som utlänska så räcker det för mig. Vissa av delarna lär inte hålla mer än ca 1500mil.
Och man måste ju säga att det reflekteras på priset eller hur. För att det är snorbilligt i jämförelse med bmw original (OEM).
Dock finns det OEM kvalitet att handla på ebay. Tex meyle och lemförder.
Även OEM är billigt. 50% av bmws priser eller oftast mer.
Jag har nånstans en länk till alla OEM tillverkare som bmw använder sig av. Ska se om jag hittar den.