Posted: 18 Aug 2010, 10:42
Tändningen orkar lätt med 800 whp. Har du MSD kablar? BCPR7ES med 0.4mm gap?
funkar BPR7ES lika bra?? gubben på macken sa att det var samma skit bara att dom med C som andra bokstav var smalare typ 16mm istället för 21mm?!Bmwandreas wrote:Tändningen orkar lätt med 800 whp. Har du MSD kablar? BCPR7ES med 0.4mm gap?
Absolut, dock smidigare med C stift..Carlsson wrote:funkar BPR7ES lika bra?? gubben på macken sa att det var samma skit bara att dom med C som andra bokstav var smalare typ 16mm istället för 21mm?!Bmwandreas wrote:Tändningen orkar lätt med 800 whp. Har du MSD kablar? BCPR7ES med 0.4mm gap?
har BPR7ES med 0.5mm gap. Kör orginal tändkablar. Kanske är dom som cpar?Bmwandreas wrote:Tändningen orkar lätt med 800 whp. Har du MSD kablar? BCPR7ES med 0.4mm gap?
Kan ni styra kablar? färdiga så man slipper kontaktera eller pressa själv?Bmwandreas wrote:Har bytt ut orig kablarna på de som inte orkat tända.
Nu får du berätta lite vad du hade tänkt göra i vinter!Tjottirotti wrote:Kommer i vinter
riktigt nice! påminner lite om min! kan undra om vi har likadana fälgar??lindberg88 wrote:riktigt tufft stuk på 535an med dom där ac s. fälgarnaTjottirotti wrote:Sen en liten bild på min underbara dock skitiga asjobbiga M535
lite ot; passar fälgar ifrån e34/e39 på e28?
Det går grymt långsamt...bingsingen wrote:hur går det josef med dilligensen?
Nej har kvar garaget i Jönköping. Därav att det aldrig händer något. Nej inte såld! Du den är så sjukt mkt bättre nu utan coilovers! Blir en bra sommar tror jag...Lukas. wrote:Haha, jag var stensäker på att du hade sålt 745an josäf! Har du garage nere i Gbg nu?