Karel021 wrote:
haha aha.. så du menar att vi inte kan vara vänner förens engson gjort klart topp jävlen alltså
kanske
stiiiv_ wrote:
stog på intranäte att nu har vi anställt rickard lillkuks ivars
höööööööööööööööööööst!!! är du FULL måste ju åka under sommaren!!!
vaf =) på möllers intranät antar jag? Jobbar du också som KM?
har ni som i västerås att man får irish coffey varje morgon och fritt inträde på dragraceevent, egen kö på ica maxi och så?
Har för mig att det även skulle ingå blåa diplomatskyltar också som man kan ha på sina bmw turbos?
Jag är hemma 8/7 men helgen då är det ju rudskogen sen rehab en vecka, men efter det?!
ja det stod på möllerbils intranät!
noppp service mek kör enbart service i etuna
japp alltid får gå före i alla köer hahah nerå så bra har vi det inte som ni västeråsare har det!
hade myrelid lova dig diplomskyltar? han är bra snäll han han brukar ge halva sin lön till mig haha
ja nån vända ska vi ta vi har stubb bana på åkern hemma oxå riktigt ball bana tung som fan men rolig
galen bil och galet bra insats av kingen som sliter av sig tröjan direkt och kastar både den och sig själv under bilen när man ser små lågor undertill. (fattar paniken)
Skulle ju kommit över på en öl eller 3 som vi sa på telen men det va ta mig fan så bra drag på vår camping så det blev inte att jag kom så långt
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Dawe_A wrote:galen bil och galet bra insats av kingen som sliter av sig tröjan direkt och kastar både den och sig själv under bilen när man ser små lågor undertill. (fattar paniken)
Skulle ju kommit över på en öl eller 3 som vi sa på telen men det va ta mig fan så bra drag på vår camping så det blev inte att jag kom så långt
jah.. Tydligen har jag fått nicket Karel buchannon nu.. får väl dras med de resten av året om jag känner Ricky rätt