kul att höra!
då har du nog hittat min bränsletrycksmätare som du lånade för några år sedan-önskar få den tillbaka...ps: johan saknar en momentnyckel oxså...
HaZZe wrote:kul att höra! då har du nog hittat min bränsletrycksmätare som du lånade för några år sedan-önskar få den tillbaka...ps: johan saknar en momentnyckel oxså...
Mvh Hasse
Hur många gånger har jag sagt att de e elvis som har brännsletrycksmätaren
HaZZe wrote:Hur många gånger ska jag berätta att det är DU som lånat den,sen att DU lånar ut andras saker i 2a hand så bör väll DU se till att få tillbaka den?
Mvh Hasse
Jaja! Då borde du ha sagt de tidigare med tycker jag. Eftersom jag har sagt de förut med. Jag ska försöka få tag på elvis då..
Nu har jag tagit bort abs enheten så nu har jag dragit om bromsrören. Har stoppat dit stålomspunna bromsslangar också. Så nu e det nytt o fint.
Sen har jag fixat dit en bromsservo..
Imorgon ska jag nog fylla på vätska i sytemet o lufta de.
Har även monterat dit mina 044:or samt min soppa matning, som ska pumpa E85
Nu är systemet luftat mm. Nu är de bara lite små saker att förbereda innanför huven. Så väldigt snart är de dags att lyfta i motorn. Jag ska vara färdigt tidigt nu.
Händer inte så mycket nu, väntar på saker som borde komma snart
Men jag har köpt och monterat en glasfiberhuv från adolfsson. Vi får se om den tål värmen sen.
Var i garaget en sväng idag. Jag lackade grillen och höll på med justeringen på höjden på huven, lackade lite småsaker.
Sen så lånade jag en alpinafront av bruzze på forumet. Tyckte de blev kanon. Så nu har jag beställt en som jag hämtar på onsdag
jag kan rekomendera att ha ett huvlås i mitten fram också..
när jag drog ur min 4an 5an så liksom reste sig huven i mitten.. ser inte så kul ut... lite vind motstånd också för den delen