327 Turbo ( Nu med en jätte liten filmsnutt ,sid 13)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- tobbe tlrecond
- tobbe tlrecond
Aleex wrote:Linus wrote:den 9/9 har alex lovat att köra 9,99 på tullinge
Nja! De får vi se... Det går aldrig med Dotmärkta däck...
Men de vore grymt!!!
M/T ET STREET är Dot märkta har jag för mig.... O på dem går de åka fort=)
Lycka till med tidsjagandet!
/ Christian Sundqvist Växjö
http://www.nukeperformance.com/
http://www.nukeperformance.com/
Ja man har ju inte skrivit på ett tag nu! Har kört några gånger på gatan nu..Kan ju säga att det blir att bygga om bakvagnen i vinter...Det finns noll fäste...Redan Laddar mann 1.5 bar så ritar det hejdlöst med slicksen Ladda 2 bar på gatan e rent ut sagt omöjligt...
Det lutar åt att de kommer bli raggar axel iallafall!!
Tyvärr så komme det inte bli nån tid iår, eftersom jag är helt jävla pank nu...Om man inte hittar en spons tills i helgen...
Men bromsning kommer det att bli...För som de känns nu så bara måste det göras.....
Det lutar åt att de kommer bli raggar axel iallafall!!
Tyvärr så komme det inte bli nån tid iår, eftersom jag är helt jävla pank nu...Om man inte hittar en spons tills i helgen...
Men bromsning kommer det att bli...För som de känns nu så bara måste det göras.....
- Bmwandreas
- Moderator
Aleex wrote:Tyvärr så komme det inte bli nån tid iår, eftersom jag är helt jävla pank nu...Om man inte hittar en spons tills i helgen...
vad kostar det att köra? har du alla licenser etc?
hur är det, får en chaufför ta med en mekaniker eller liknande? jag kan tänka mig att sponsa om det ska vara så!
- tobbe tlrecond
Man får ta med en mek och servicebil i priset.. Jag har ju ingen licens, man kan ju fixa en för dag tror jag. Kostar väl typ 100 kr...Det värsta är ju att de e 2 dagars nu, så man måste betala för 2 dagar...Det kostar 900 kr
Ja jag är ju tvungen att köra..Vore dumt om jag inte gjorde de...
Bara det går fort!!!!
Ja jag är ju tvungen att köra..Vore dumt om jag inte gjorde de...
Bara det går fort!!!!
- tobbe tlrecond