Chrille - BMW E30 M50 M-Tech II Turbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Här ligger den nu även upp på youtube http://www.youtube.com/watch?v=WP_3UsnbdN8
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
Pitbull wrote:Vill se mer. =)
he he..
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
G-Tech test:
Prövade 0-100km/h med g-tech igår...
Resultet blev 5,38 sek. Vilket jag tycker är helt okej på 17" med 35 profil samt att den "låga" utväxlingen tvingar mig att åka en bit på 3:an innan 100km/h nås.
Prövade 0-100km/h med g-tech igår...
Resultet blev 5,38 sek. Vilket jag tycker är helt okej på 17" med 35 profil samt att den "låga" utväxlingen tvingar mig att åka en bit på 3:an innan 100km/h nås.
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
-
- Posts: 1342
- Joined: 23 Nov 2005, 13:45
- Location: Gävle
- Contact:
Som "Svinto" säger. så är det från en 535 vilket gör att det funkar en då...
Jag fick dock en tanke nu... Spelar det nån roll ändå kanske?
Skulle bilen gå bättre med 325ans kretskort... Jag lider av kraftigt "bööööande"/"hickning" vid duttning på gasen från tomgång.. har man lite varv på motorn så svarar den dock bra...
Jag fick dock en tanke nu... Spelar det nån roll ändå kanske?
Skulle bilen gå bättre med 325ans kretskort... Jag lider av kraftigt "bööööande"/"hickning" vid duttning på gasen från tomgång.. har man lite varv på motorn så svarar den dock bra...
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
jo ja får ta o pröva det, för når är skumt... Jag kan inte ha LMM:en på sugsidan, då fetar den bara ner sig med soppa..
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II