Fernis1 wrote:jag har aif just nu 4 polare som jagg känner som har iphone som har spruckna displayer, jag känner ingen annan polare som har någon telefon som har sprucken display det måste ju säga något? Överdrev väl lite med att den går sönder direkt, har även en morbror som jobbar på ett företag som lagar telefoner osv han sa det att det enda dom får in i princip är iphones med trasiga displayer.
Det är likförbaskat inte apple som tsgit sönder displayen.
Nej men dom går ju sönder för jävla enkelt, det är det jag vill säga, därför jag är negativ haha , dom har ju en tendens att gå sönder mycket enklare än andra liknande telefoner.
Strandholm wrote:Det är bra brox.. du är killen som är den med störst skygglappar i hela denna tråden men det är inte dig det är fel på.. det är vi! somna om nu.
Du och vilken arme?
Det är jag plus 37miljoner användare....
Det du inte verkar förstå är att jag undrar varför man väljer att köra volvo när man kan köra Bmw? Priset som avgör?
Apple är billigst. Annars hade jag självklart inte köpt den. Min 3gs fick jag 800:- mindre för än jag gav 12 månader tidigare.
Det är den billigaste telefonen jag ägt i 12 mån.
Så är det med kvalité. Folk betalar i andra hand oxå.
Går som sagt inte att få vissa människor att ta emot information eller diskutera saker när de redan är låsta på sin åsikt från första början, precis så resonerar en kommunist och hur bra har de egentligen gått för dem genom tiderna?
Alla som är så emot, vad har ni själva för referenser? Jag själv har varit öppen och haft tidigare erfarenheter utav dessa "iphonedödare" men inte riktigt förstått vad som var så bra i dem och tappade till slut lusten för att bli vad ni kallar för helfrälst i Apples lur!
Sen att man ser en massa saker som är nästan direkt "avkopierat" från iphonen gör mig mer oförstående till hur man kan såga "orginalet" ?
Våga testa istället för att spy gala över det okända!
Jag undrar om vi läser samma tråd? Vem är det som spyr galla? Som jag redan sa så tycker jag vi håller det på en rätt bra nivå.
Det jag inte giller med ip4 är bla. att man MÅSTE ha itunes, ingen standard micro USB, ingen flash så man måste ha en app för varende grej, inget skype via 3g, inga vanliga videosamtal, dålig svärta på skärmen, supertrist gränssnitt utan widgets, betydligt mer instängt OS än de flesta andra mm.
Mina referenser är mina tidigare mobiler bla Siemens, Panasonic, Nokia, LG, SE, Motorola och Samsung med respektive OS + WM 6.1, Symbian UIQ, S60v5 och Android.
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
jag köpte gymutrustning så det blir ingen air iaf =) inte några stylinggrejor till turken heller. får räcka med maskinuppdatering.
en cablecross, en latsdrags hiss, en sittande rodd hiss, en grym sittande bröstpress med stöddigt magasin. kan pressa individuellt och handtagen möts i främre läget. 15 och 20kg hantlar
nu kanske man blir helt utskälld men en x10, någon som testat den?
är sugen på en sån. har haft sonyericsson länge och alltid funkat för mig. så vill inte byta märke.
Wiell wrote:nu kanske man blir helt utskälld men en x10, någon som testat den? är sugen på en sån. har haft sonyericsson länge och alltid funkat för mig. så vill inte byta märke.
jobbarpolaren köpte en X10 mini, han var så jävla nöjd så han mosade den i skruvstycket på jobbet efter 1 månad, fan vad jag garvade åt reptilhjärnan när han dampade
men vad gör det när man har ett par mille på lönekontot
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Wiell wrote:nu kanske man blir helt utskälld men en x10, någon som testat den? är sugen på en sån. har haft sonyericsson länge och alltid funkat för mig. så vill inte byta märke.
jobbarpolaren köpte en X10 mini, han var så jävla nöjd så han mosade den i skruvstycket på jobbet efter 1 månad, fan vad jag garvade åt reptilhjärnan när han dampade
men vad gör det när man har ett par mille på lönekontot
ok, så illa då?
ingen som har lite mer egen erfaranhet om telefonen?