ganska tråkigt sånt där, men jag lyckades faktiskt pressa i det för hand! tog en gängstång och spände fast skiten med lite olika distanser och järnbitar! funkade kalas ringde till den lokala bmw handlaren sen och sa hur jag gjorde och han blev helt stum
Ne men vad i helve** är det du sitter o skriver människa?! Har du drabbats av någe "Ärtan syndrom" eller?
Nu är det ju semestertider och du har säkert på tog för mycket fritid. Då tar nu farsan i kragen, brassar ner till hans jobb och slår i hop skiten så du får ner den på hjulen. Sen är det fan bara att fixa en kardan och ut o åka. Vad är problemet?!
Sen kan du faktist inte sälja bilen, du har ju lovat mig en åktur i den!
Nej men alvarligt. Ryck upp dig för fan!
mattisE30tk wrote:Här händeer det grejjer södu. Kapat en hjulbullt och kontrolerat att längden stämmer, så nu har man bara 7 kvar . Sen är det bara att flytta på stötdämpar fästet.
Ska inte köra med den i år, men den SKA stå mappad å klar tills i vår..
Hur mycke orkar 2 st 984 pumpar på e85
Gott att du behåller kärran!
Pumparna borde leva farligt strax över 700 påsar....
mattisE30tk wrote:Här händeer det grejjer södu. Kapat en hjulbullt och kontrolerat att längden stämmer, så nu har man bara 7 kvar . Sen är det bara att flytta på stötdämpar fästet.
Ska inte köra med den i år, men den SKA stå mappad å klar tills i vår..
Hur mycke orkar 2 st 984 pumpar på e85
710hk på M3:an. Säg 650hk om man ska ha lite marginal.