Bullens M3 Turbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Jag undrar över en liten sak! Du har sveriges fetaste M3 E30 som du själv och andra säger inte kommer kosta mer än 10-15k att få snurr på igen! men vi säger 20k så har vi lite marginaler (leker bara med tankarna)
Du har sagt själv i din turkturbotråd att du lagt ut ca 100k på den.(e36an)
Min fråga lyder : VARFÖR sätter du inte fart på sveriges fetaste M3 E30 istället för? =)
måste väll vara skönare att ha den bilen turnkey igen än att ha huvudvärk över att den bara står och står.
eller har jag missat något?
Du har sagt själv i din turkturbotråd att du lagt ut ca 100k på den.(e36an)
Min fråga lyder : VARFÖR sätter du inte fart på sveriges fetaste M3 E30 istället för? =)
måste väll vara skönare att ha den bilen turnkey igen än att ha huvudvärk över att den bara står och står.
eller har jag missat något?
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
turken var halvklar när m3 gick sönder. kände att jag var tvungen att få färdigt den innan jag tar tag i m3an. för det är ju brukisen som tar mig till jobbet.
nu finns inte pengar på nöjeskontot till att fixa m3an, har en tummregel om att minst ha en årslön i cash över och den har jag tullat på hårt nu på slutet med turken så det ska "Betalas tillbaka" till mig själv innan jag fortsätter med hobbyn. och även med en fixad m3 så är det annons som gäller då jag inte har verkstad på flera år. för potenta bilar behöver verkstad och omsorg. vill slippa att lägga tiden och jobbet på bilen. har inte tiden just nu.
nöjd med svaret? det är sanningen iaf. kunde nog ljugit ihop något som lät tuffare på internet men det hinner jag inte nu för jag ska iväg och jobba.
nu finns inte pengar på nöjeskontot till att fixa m3an, har en tummregel om att minst ha en årslön i cash över och den har jag tullat på hårt nu på slutet med turken så det ska "Betalas tillbaka" till mig själv innan jag fortsätter med hobbyn. och även med en fixad m3 så är det annons som gäller då jag inte har verkstad på flera år. för potenta bilar behöver verkstad och omsorg. vill slippa att lägga tiden och jobbet på bilen. har inte tiden just nu.
nöjd med svaret? det är sanningen iaf. kunde nog ljugit ihop något som lät tuffare på internet men det hinner jag inte nu för jag ska iväg och jobba.
Grefven wrote:nöjd med svaret? det är sanningen iaf. kunde nog ljugit ihop något som lät tuffare på internet men det hinner jag inte nu för jag ska iväg och jobba.
Du har sjukt skön attityd måste jag säga!! (känner dig inte alls mer än det jag läst )
Mobil: o701-812737
M2C+
M3e46 SMGII
V90CC
XC70II D4
M2C+
M3e46 SMGII
V90CC
XC70II D4
-
!!!!!!!
Last edited by krokodilen on 01 Sep 2010, 21:13, edited 1 time in total.
Den som har mest grejer när han dör vinner!!
jag har ju fått tacka nej till 3 tidningar ang reportage om m3an nu när den stått med motorn urlyft. men jag blev tillfrågad att vara modell för världens fulaste keps för scandinavian tattoo magazine så där kan ni se min och polarens nunor nu i det senaste nummret. syns dock ganska tydligt vem som är bäst vän med kameran blev även ett större reportage som ska komma i tryck i höst. får hoppas de bilderna blev bättre.
Grefven wrote:har en tummregel om att minst ha en årslön i cash över och den har jag tullat på hårt nu
byt jobb till ett med dålig lön så har du genast mer pengar än en årslön på kontot så kan du bygga klart M3an direkt.
Detta tips bjuder jag på nästa gång skickar jag faktura
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
JimmyA wrote:Grefven wrote:har en tummregel om att minst ha en årslön i cash över och den har jag tullat på hårt nu
byt jobb till ett med dålig lön så har du genast mer pengar än en årslön på kontot så kan du bygga klart M3an direkt.
Detta tips bjuder jag på nästa gång skickar jag faktura
jag har tullat så hårt att der inte hjälper att byta jobb med någon förutom thailändska bärplockare kanske
jag har nog bytt bort M3an. en 2 barnsmorsa som ville prova att åka på strippen.
Grefven wrote:jag har nog bytt bort M3an. en 2 barnsmorsa som ville prova att åka på strippen.
Så hon fick M3:an och du fick hennes gubbe!?
jonas_edling@hotmail.com
0736-560290
0736-560290