Highburgs tråd
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Grenröret blev ju jättebra!
Men varför bygga ett singelentry rör till en twinentry snurra, ont om plats eller lathet?
Men varför bygga ett singelentry rör till en twinentry snurra, ont om plats eller lathet?
Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Projekttråd: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... 18is+turbo
Projekttråd: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... 18is+turbo
Dålig som F_N PÅ att uppdatera men har väll inte hänt så mycket men bjuder väll på ett par bilder i alla fall
Grenröret med Utag för att mäta mottryck och 1st 2 1/2 tums rör med v-band för utag för min 60mm wg..
Grenrör lindat och wg på plats
Downpipe 3 1/2 tums rör med 2 1/2 tums rör för uatg för wg..
Gillar inte så mycket med att ha wg ut i det fria
3 tums system med en slutburk hoppas det inte blir att bröla för mycket
4 tum tjock intercooler på plats utag för dump ska flyttas för den tar i dim ljustet..Jävla kapande för den skulle sitta bra
Ja det är väll som har hänt än så länge får se när nästa uppdate blir då
Grenröret med Utag för att mäta mottryck och 1st 2 1/2 tums rör med v-band för utag för min 60mm wg..
Grenrör lindat och wg på plats
Downpipe 3 1/2 tums rör med 2 1/2 tums rör för uatg för wg..
Gillar inte så mycket med att ha wg ut i det fria
3 tums system med en slutburk hoppas det inte blir att bröla för mycket
4 tum tjock intercooler på plats utag för dump ska flyttas för den tar i dim ljustet..Jävla kapande för den skulle sitta bra
Ja det är väll som har hänt än så länge får se när nästa uppdate blir då
Thomas Högberg
070 60 555 92
070 60 555 92
- Spiidfriik
Ser klart bra ut!
Rent tekniskt ska dumpen helst sitta så nära spjället som möjligt. Å andra sidan får man ju bara böter om man kör med dimljus så låt den sitta där!
Men jag väntar fortfarande på att du ska lägga på huven så man får se hur mycket det tar i. =)
Rent tekniskt ska dumpen helst sitta så nära spjället som möjligt. Å andra sidan får man ju bara böter om man kör med dimljus så låt den sitta där!
Men jag väntar fortfarande på att du ska lägga på huven så man får se hur mycket det tar i. =)
Nissan Skyline GT-R R33 -95
Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94
Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
+ några till.
Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94
Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
+ några till.
Tack grabbar
Ja då dumpen kommer att få stitta kvar
Har faktiskt hänt en hel del bilen är helt klar unnder och står nu på hjul Allt på avgas sidan är också klart är stort sett kopla in sprutet och göra insug samt lite små pill kvar nu skönt
Fick hjälp av bror och 2 kompisar i helgen så då hände det ganska mycket..Holm har börjat med vipec och det blir kanon
Bjuder på lite pics
Ja har kapat i ordning lite delar till nya insuget och kompis andre står för tiggen
provmonterat insuget idag
Lite bilder runt om hur den ser ut nu
avgas systemet
All el klar inne i bilen också härlig känsla att få sätta på lite ström och se hur det blev att se ut
Hoppas ni gillar bilderna blir att fortsätta med insuget imorn
Ja då dumpen kommer att få stitta kvar
Har faktiskt hänt en hel del bilen är helt klar unnder och står nu på hjul Allt på avgas sidan är också klart är stort sett kopla in sprutet och göra insug samt lite små pill kvar nu skönt
Fick hjälp av bror och 2 kompisar i helgen så då hände det ganska mycket..Holm har börjat med vipec och det blir kanon
Bjuder på lite pics
Ja har kapat i ordning lite delar till nya insuget och kompis andre står för tiggen
provmonterat insuget idag
Lite bilder runt om hur den ser ut nu
avgas systemet
All el klar inne i bilen också härlig känsla att få sätta på lite ström och se hur det blev att se ut
Hoppas ni gillar bilderna blir att fortsätta med insuget imorn
Thomas Högberg
070 60 555 92
070 60 555 92
Håller med Hoppas denna bil håller länge nu
Volvo 744 Kompressor & Turbo
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida