E30 327 evo turbo STULEN
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- P.Herrdahl
Jag håller ögon och öron öppna i mina trakter.....
Lider med dig, inte kul på en sån fin bil!
Lider med dig, inte kul på en sån fin bil!
/ Christian Sundqvist Växjö
http://www.nukeperformance.com/
http://www.nukeperformance.com/
Nä det är så jävla tråkigt hållt på i två år med bilen varenda liten stund som man har kunnat.
Personerna som tog bilen måste vetat vad dom var ute efter. Jag hade nämligen snapp off ratten av också
Det är som vanligt med min jävla o-tur. Men jag är väldigt taksam om ni kan hålla ögonen öppna. Som Bäckis sa där är inte mycket dom kan sälja utan att man märker det.
Mitt nummer 0736876899
Personerna som tog bilen måste vetat vad dom var ute efter. Jag hade nämligen snapp off ratten av också
Det är som vanligt med min jävla o-tur. Men jag är väldigt taksam om ni kan hålla ögonen öppna. Som Bäckis sa där är inte mycket dom kan sälja utan att man märker det.
Mitt nummer 0736876899
Nej nej nej... så otroligt, vansinnigt tråkigt
Din bil är som en framtidsvision och inspiration till hur man själv skulle vilja ha sin e30!
Men som du säger så låter det ju, tråkigt nog, som att de viste va de va ute efter...
Hoppas verkligen den återfinns i välbehållet skick!
Håller tummarna då det antagligen är det enda man kan göra här uppe ifrån.
Din bil är som en framtidsvision och inspiration till hur man själv skulle vilja ha sin e30!
Men som du säger så låter det ju, tråkigt nog, som att de viste va de va ute efter...
Hoppas verkligen den återfinns i välbehållet skick!
Håller tummarna då det antagligen är det enda man kan göra här uppe ifrån.
dette var mehet trist og høre
ble selv frastjelt en m3 turbo e30 for 2 år siden..
men jeg skal holde øynene op her i norge for denne bilen...jeg har beundret bygge ditt og dette er en meget spesiell bil så vi håper du får den tilbake
blir så jævlig irritert på dem som gjør dette,finner du ut hvem det er er så drit i og dra til politiet.ta jobben selv.ta hjem bilen og krev tyvene for 300.000 hver
fin måte og gjøre det på.
ble selv frastjelt en m3 turbo e30 for 2 år siden..
men jeg skal holde øynene op her i norge for denne bilen...jeg har beundret bygge ditt og dette er en meget spesiell bil så vi håper du får den tilbake
blir så jævlig irritert på dem som gjør dette,finner du ut hvem det er er så drit i og dra til politiet.ta jobben selv.ta hjem bilen og krev tyvene for 300.000 hver
fin måte og gjøre det på.
- Fredriktak
Fy fan va tråkigt!
Vet du chassinummer å dylik ifall den uppdagas? Hur har den stulits? Har den körts bort eller lastats på vagn/lastbil?
Jag skulle nog ta mig en titt i alla möjliga hamnar där det finns många kontainers å ta kontakt med tullkontoren. För denna bil kan inte annat än säljas på export eller i delar...
Vet du chassinummer å dylik ifall den uppdagas? Hur har den stulits? Har den körts bort eller lastats på vagn/lastbil?
Jag skulle nog ta mig en titt i alla möjliga hamnar där det finns många kontainers å ta kontakt med tullkontoren. För denna bil kan inte annat än säljas på export eller i delar...
det blir att köpa en såndär tracker nu då ifafall nått kukhuve skulle stjäla bilen då hittar man dom iallafall så man får ta livet ur dom..
stackars dej hoppas den dyker upp!!
stackars dej hoppas den dyker upp!!
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!