BMW 325 E30 Turbo 10.59@211km/h. 643rwhp
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
körde edps piteå igår. mina mh däck ville inte greppa så mycke som ja hade velat. 1.85 nånting i 60 fot på snabbaste repan. 205 i slutfart på 11.14tiden och 215 som snabbaste slutfart. hittade även ett rätt stort tryckläckage dagen innan. tappar dryga 2hekto ladd efter 6000rpm pga det. turbon blir bottnad. så me tanke på allt strul så är ja nöjd. fick ju då ta personbästa och se vad m50in går för. blir att göra nya runners i alu nu och köpa ett par et street 10.5or.
MVH Micke
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
At: jo, den var rätt nära. vi får ta å koppla el i din bil i veckan så du också får snyta lite.
kollade lite tidkort nu.
Bästa repan:
1/4: 11.141
1/4: 205km/h
60fot: 1.819
1/8: 7.257
1/8: 161km/h
Snabbaste 60foten var 1.734 och bästa topspeeden 215km/h
Mvh Micke
kollade lite tidkort nu.
Bästa repan:
1/4: 11.141
1/4: 205km/h
60fot: 1.819
1/8: 7.257
1/8: 161km/h
Snabbaste 60foten var 1.734 och bästa topspeeden 215km/h
Mvh Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
Såg riktigt bra ut flp!
Bra snyt gött ljud nanting ur kärran!
Lycka till på nästa tävling!
Bra snyt gött ljud nanting ur kärran!
Lycka till på nästa tävling!
Unlimited drifting
-------------------------------
Engdahl Motorsport
http://www.spridare.com" onclick="window.open(this.href);return false;
x-iting cars Uddevalla
coffe.dk
Caravan Mill AB
Redline Racing
Five Star Racing
http://www.simpsonshop.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.joblineume.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-------------------------------
Engdahl Motorsport
http://www.spridare.com" onclick="window.open(this.href);return false;
x-iting cars Uddevalla
coffe.dk
Caravan Mill AB
Redline Racing
Five Star Racing
http://www.simpsonshop.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.joblineume.se" onclick="window.open(this.href);return false;
robert wrote:vad körde du för däcktryck? såg nästan lite ut på stillbilderna... sen körde du nån repa med start på 2:an?
såg på nån bild på sävar att dem var skrynkliga som fan. men de ville ändå inte hooka upp iaf.
jag körde 0.9bara först. sen prova ja sänka till 0.7 (med kalla däck)
provade en start på 2an men då blev 60foten 1.886.
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
jadde wrote:ja trodde du skulle åka inlines i lördas
jo, hade tänkte de först, men måste ju köra bil någon gång också
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
idag har ja skruvat lite. fick sjukt resonansljud då man gasa för någon dag sen. kollade allting som kunde ta i runt bakvagn och hitta inge,
sen körde en polare baki och kolla, då kom de lite gnistor från kardantunneln, tänkte att de var mitt omgjorda 328 stödlager som var boven i dramat.
fick nytt E30 stödlager igår.
då jag la mig under och började skruva idag ser jag att en av bultarna som håller i diffen i bryggan har gängat upp lite, känner på dem övre.
helt borta. ringer runt å försöker få tag i några, tillslut blire å åka ut till skogen å sno 2st av worres 745a som står där ute på gården, ett rent helvete.
sen vare bara på me loctite (igen) och dra som satan. så nu me nytt stödlager å en diff som sitter fast så gåre å snyta på som vanligt.
de sjuka är att det inte "klonkat" nå förän idag på vägen till garaget där ja palla upp bilen. hur har ni löst de me upprallande diffskruvar?
skulle beställa ett par mt et drag 8.5x26x15 men sverigeleverantören får inte in förän om typ en månad. så de blir nog inge strippen förän hösttävlingen.
eventuellt ska ja låna en kompis 10.5x26x17, frågan är om de går in?
MVH Micke
sen körde en polare baki och kolla, då kom de lite gnistor från kardantunneln, tänkte att de var mitt omgjorda 328 stödlager som var boven i dramat.
fick nytt E30 stödlager igår.
då jag la mig under och började skruva idag ser jag att en av bultarna som håller i diffen i bryggan har gängat upp lite, känner på dem övre.
helt borta. ringer runt å försöker få tag i några, tillslut blire å åka ut till skogen å sno 2st av worres 745a som står där ute på gården, ett rent helvete.
sen vare bara på me loctite (igen) och dra som satan. så nu me nytt stödlager å en diff som sitter fast så gåre å snyta på som vanligt.
de sjuka är att det inte "klonkat" nå förän idag på vägen till garaget där ja palla upp bilen. hur har ni löst de me upprallande diffskruvar?
skulle beställa ett par mt et drag 8.5x26x15 men sverigeleverantören får inte in förän om typ en månad. så de blir nog inge strippen förän hösttävlingen.
eventuellt ska ja låna en kompis 10.5x26x17, frågan är om de går in?
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
worre wrote:jävla stoor tjyyyv
hehe. stowrlånarn heter de. ska ta å köpa så ja har någon reserv nu då ja liks köper
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
en bild säger mer än tusen ord. de tar fortfarande i lite, men inte alls nå mycke. verkar då betta betydligt bättre än mina gammla dot däck
MVH Micke
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
haha. ja de är inte långt ifrån får se om man får prova nå på midnightsun nu nästa helg. annars blire väl hösttävlingen som är närmast.
MVH Micke
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
körde en repa på goldtown dragracing i fällfors. ostarna verkar då funka, hann iväg typ halva ettan innan de small till. vänster yttre drivknut som for åt helvete. tog me axeln och har bytt knut åde ikväll. blir att montera dit och prova imorn igen. har även provat göra om insuget med slangar iställe för limningarna. har dock inte hunnit provtrycka och så.
MVH Micke
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h