Pimplaren wrote:Hur stora bromsar har den Gröne? mina 356mm sväljer 18" no problemos!
samma, den 18" modellen jag har fram där gick det inte med oken fram.. fått ha den med endast skivor so far!
Hade säkert gått med annan modell av 18" eller att man slipat oket lite.
Men man lär ju ha 19"
Ungefär som att ärtan alltid tycker att man ska 1000
2st citat ifrån årets bromsning.
"du lär ju ha tusen" (klassikern)
"Hur mycket vrid vill du ha... hmm... du får tusen"
Pimplaren wrote:Hur stora bromsar har den Gröne? mina 356mm sväljer 18" no problemos!
samma, den 18" modellen jag har fram där gick det inte med oken fram.. fått ha den med endast skivor so far!
Men man lär ju ha 19"
Hahahah!! =) Tuuuusen hääst, vi skojar rätt gott om sånt på jobbet också.. man kan ju drömma
Läcker med Lemans iallafall!
Men man lär ju ha 19"
Hahahah!! =) Tuuuusen hääst, vi skojar rätt gott om sånt på jobbet också.. man kan ju drömma
Läcker med Lemans iallafall!
Det där känner jag igen! "Du lär ju ha tuuuusen"
fast det blev "bara" 949whp
så då trode jag det va lungt, fast då säger fanskapet "Fast då får du komma tillbaka till hösten så får du tuuusen" man har inget att säga till om!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Minns inte om det va sista eller näst sista repan! då gick det då skapligt brett iaf
Men Tjukks därimot åkte riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt brett sista repan! han va nog över hela banan och sladda! dock snurra han och åkte ut på gräset/gruset
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005