lång och regnig dag, fick en repa tyvärr var inte tidtagningen igång, tippar en ev nia endå kanske med viss optimism kanske

?
0,7 i däcken kalla. (29*12-15)
1,4bar (grundtryck) 780whp
- värmning på 3an
- bra klipp i starten, men mätaren som jag har i panelen för varv (som visserligen inte funkar) flög ur.
- efter viss förvirring där så fick jag i 2an med seg växling(planerat)
det börjar rita som fan
- drar i 3an med seg växling (planerat) och pumpgasar tills det börjar greppa på slutet
- drar i 4an med seg växling (planerat) och gasar den ut till varvstopp över mål (ev 230?) och drar fallskärmen.
Kändes väldigt bra men jag är orolig för att börja växla snabbt

förra året har suttit sina spår med växellådsstrulen!
Bilen står kvar och redo på kjula för morgondagens kamp i klassen 4to6
