Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 28 Apr 2012, 17:57

Jag säger ju att jag är bäst på allt men ingen fattarmagnus78 wrote:pizza wrote:Nästan så det är en både dum OCH onödig fråga om bromspapprrt ser ut så....magnus78 wrote:grattis som fanskönt va att kliva över 1000whp
![]()
vi ska skåla med jäger när åttan sitter![]()
jag tror dessvärre din servopump är trasig min vän
lite ot til monshine![]()
mickes motor går med org kammar, ger grymmt register men hämnar toppefekten.
jämförde brommspapper från din och mickes motor bara för att du tjattrar så.
din med 67 turbo mickes med 82 turbo.
om du glömmer storlek på turbo en stund nu, och jämför dom med olika stora turbos
ni har lika kurva upp till 5000rpm från botten sen drar mickes ifrån rätt så ordentligt och håller ut till 8000rpm
Vilken motor är då bäst i din värld?
Men min fråga är ju när du tar ut den blå igen
alla förstår inte lika bra som dig pizza![]()
den blåa tar jag fram när du minst anr det
kul att höramagnus78 wrote:okej![]()
rickard !!! såg din bil på elmia, såg riktigt jävla bra ut med nya dekoren,
i mitt tycke en av de bilarna som såg bäst ut på mässan, det är ett rätt bra betyg med tanke på hur din bil används
HAHAHA själv då! Att ditt spakställ är helt är ju en gåta!m3micke wrote:du är ju som bruce lee går ej att vara lugn då
absolut, suger på rätt schysst ifrån 150 faktiskt om man är försiktig på gasens2_i_e30 wrote:Vill du inte testa 130-300 på någon lämplig raka? Hadde vart kul att se mot moppen,