Page 142 of 195
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 26 Apr 2012, 19:57
by mr_z
Grattis till effekten
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 26 Apr 2012, 20:04
by r.ivars
jag är mycket nöjd
ärtan gjorde ett superjobb som vanligt!!!!!!! Fyfan va arg den låter
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 26 Apr 2012, 20:50
by Bmwandreas
Hade det varit en annan turbo med mindre mottryck så hade den gett samma effekt på mindre ladd. Men det är dumt att bygga om något som funkar! Morrade fint
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 26 Apr 2012, 20:50
by Bäckström
Om du inte har missat det Ivars så finns det ju en anledning till att den låter arg!! Den är fruktansvärt arg och brutal hela bilen =)
Nu jäklar lär det bli åka av i sommar, lycka till och du lär ju smäda upp 8:an som ett brev på posten..
/erik
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 26 Apr 2012, 20:54
by moonzhine
Jag tycker ni ska testa en 8285
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 26 Apr 2012, 20:57
by Bmwandreas
Enda nackdelen med den är priset. 8284 är billigare.
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 26 Apr 2012, 20:59
by moonzhine
Jo sant,de vore kul att se,ja tror en 3l m50 kan lämna mer än s54
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 26 Apr 2012, 21:38
by johankihl
moonzhine wrote:Jo sant,de vore kul att se,ja tror en 3l m50 kan lämna mer än s54
Utav vilken anledning skulle den göra det?
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 26 Apr 2012, 22:08
by M-techer
johankihl wrote:moonzhine wrote:Jo sant,de vore kul att se,ja tror en 3l m50 kan lämna mer än s54
Utav vilken anledning skulle den göra det?
Jag ställer motfrågan, varför inte?
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 26 Apr 2012, 22:24
by Nisse Järnet
Grattis fan veven höll
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 27 Apr 2012, 07:15
by moonzhine
För att en s-motor flödar för bra och bygger mera mottryck
jämför din och min med lika turbo tex..
nog med ot, lycka till i sommar...
Sv: Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 27 Apr 2012, 08:26
by johankihl
M-techer wrote:johankihl wrote:moonzhine wrote:Jo sant,de vore kul att se,ja tror en 3l m50 kan lämna mer än s54
Utav vilken anledning skulle den göra det?
Jag ställer motfrågan, varför inte?
Den frågan är precis lika välmotiverad.
Jag tror att en V8 kan lämna mer än en S54.
Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 27 Apr 2012, 09:32
by moonzhine
Nu mena ja med lika förutsättningar,en s54 med 8284 och en 3l m50 med 8284..!
Re: Sv: Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 27 Apr 2012, 10:07
by M-techer
johankihl wrote:M-techer wrote:johankihl wrote:
Utav vilken anledning skulle den göra det?
Jag ställer motfrågan, varför inte?
Den frågan är precis lika välmotiverad.
Jag tror att en V8 kan lämna mer än en S54.
Moget.
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 27 Apr 2012, 10:18
by r.ivars
moonzhine wrote:Nu mena ja med lika förutsättningar,en s54 med 8284 och en 3l m50 med 8284..!
det tycker jag också skulle va kul att se
tysk fabrikskonst vs sverige tunead m50 med bäckis topp
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 27 Apr 2012, 11:23
by TreLingon
Fränt med mos Rickard !
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - 1020 WHP
Posted: 27 Apr 2012, 11:54
by r.ivars