Tatuerings Tråd!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Grefven wrote:Nja, första gången denna spårade ur så föddes en ny bra tråd. Så det kan ha gott med sig.
On topic:
Jag tycker det kan se ganska lökigt ut när folk har för mycket tatueringar. Det är ofta jag tänker "hur fan ser du ut människa" när jag möter en som är mycket tatuerad.
talar du inte mot dig själv nu ?
Inte för att jag tycker så, jag tycker dem är ascoola och jag kommer göra många till själv, men har inte råd med några större projekt just nu, jag vill ha mycket smått så det fyller ut och ser stort ut & allt skall betyda något.
lite som lil wayhne:
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Grefven wrote:Studerar man lil waynes gaddar så är det ganska slarviga och fula. Men den helheten de ger är ganska hårt.
Sorgligt att han själv försöker lyfta fram vilken pundare han är så fort det dyker upp en kamera dock.
han skiter i vilket, han har pengar, och en sjukt framgångsrik karriär och fortfarande kriminell (sitter inne för vapenbrott nu).
Jag diggar han och hans tattoos som fan, finns många oäkta rappare som skryter om gangsterlivet där ute, som inte ens förr i tiden varit i närheten utav outlaw livet. Men kan kort och gott säga att han är sig själv, hela tiden.
I vissa fall kan jag tycka att "slarviga" tattoos som vissa av lil wayhnes är snyggare än en som sitter perfekt på kroppen, svårt att förklara men det ser lite mer levande ut. (jag vet att en duktig tattooerare får allt att se levande ut, det är svårt att förklara).
EDIT:
Grefven wrote:Studerar man lil waynes gaddar så är det ganska slarviga och fula. Men den helheten de ger är ganska hårt.
precis så jag menade!
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Persson- wrote:pundargaddningar är ju ganska coolt (pete dohertystuk).
bullen: hur blir et med dina gaddningar om du går upp och ner i vikt (tänkte om du tex deffar osvosv), blir dom fula?
Man kan pendla i vikt som fan. Kolla boost. Han har väl varit i spannet 85-130 Väl och det blir inget konstigt med det.
- Sjögren Racing
Grefven wrote:sen är jag inte så stor 175cm lång och strax över 90kg. men skulle jag va fettfri så hade det varit strax över 70kg. lite bättre än genomsnittsliga killen som hänger på bilsidor kanske. men inte mer.
aha aa ne bara att många jag känner tar steroider å sen slarvar dom lite med mat och så men dom är som dig kanske en del och vissa väldigt mycke större som verkligen sköter sig och tränat länge också.
men gillar skarpt att du hittat ett bra läge med mat och träning
Finns alltid nått att lägga pengarna
- JannePower
de är bilder på föredöms figurer. gaddningar är sjyst i dom flesta former men gadda fejjan är inte snyggt.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
jag tycker att vissa kan klä i mindre saker i ansiktet. känner en som har ett litet litet knogjärn vid ögat. han har även skägg och glasögon så det ramas in på ett snyggt sätt. det klär honom på nåt vis. men på någon annan kan det se ut som fan. en annan vän har en liten tår vid ögat. klockrent på honom oxå. men som sagt. det klär inte alla.
jag skulle vilja ha hela halsen täckt, men jag kan inte riktigt se mig själv i det så jag väntar med det ett tag iaf.
vissa kanske känner igen denna killen ifrån min grannby, han har vunnit peoples choice på elmia 3 ggr. det är ju ett sätt det kan se ut på. och detta sättet är väl inte riktigt det sätt man eftersträvar kanske.
jag skulle vilja ha hela halsen täckt, men jag kan inte riktigt se mig själv i det så jag väntar med det ett tag iaf.
vissa kanske känner igen denna killen ifrån min grannby, han har vunnit peoples choice på elmia 3 ggr. det är ju ett sätt det kan se ut på. och detta sättet är väl inte riktigt det sätt man eftersträvar kanske.