volvo16vturbo wrote:var och inhandlade en nytro idag med lite modd på:D får försöka ta lite bilder till helgen när det blir åka:)
Modd ? fläktstress?
Prova en nytro för inte så länge sen. jävla goa maskiner !
Nej tyvärr ingen fläkt. kommer till nästa vinter:D måste lära mig maskin nu av denna vinter som kvar. sitter sportsystem,51 matta o lite sånna grejor. så är bara turbo kvar:D har testat i ca 2mil o det är så jävla fint med 4t i denna snö:D
billet wrote:sprängde en varitorrem idag, remmen flög i 14 delar och det vart som ett garnnystan som snara in sig i variatorn. hur ofta händer det för er?
2 remar per säsong för mig ungefär. Och ja, Det blir bra nog skit utav remen, låter som ett gäverskott går av när dom sprängs.
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
billet wrote:sprängde en varitorrem idag, remmen flög i 14 delar och det vart som ett garnnystan som snara in sig i variatorn. hur ofta händer det för er?
2 remar per säsong för mig ungefär. Och ja, Det blir bra nog skit utav remen, låter som ett gäverskott går av när dom sprängs.
hur mycket åker du varje vinter??
själv har jag bara bytt 2 remmar på 4 skotrar och ca: 7-800mil
Beror på vad man kör för märke. Kör man ski-doo så kör man i de flesta fallen max 100 mil på en rem!
Men kör man typ yamaha eller polaris så kör man 2 remmar på skoterns livslängd...
hur mycket åker du varje vinter?? själv har jag bara bytt 2 remmar på 4 skotrar och ca: 7-800mil
oj, vet inte exakt, ett par hundra mil kanske.
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M