gud vad du är vitsig p3kka! kanon! hur går det för dig då?P3kka wrote:Såg bra ut när jag var förbi, lite rörigt bara
Jag har svetsat returen idag så du behöver inte krångla med mitt
Cruelty`s 2.8l turbo (den bittra saningen!)
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Resgard wrote:Fint! Men nu för du skärpa dig med bildernaCruelty wrote:så nu är wastegate rören färdig punktade!imorgon ska det helsvetsas och lindas avgasbandage! bilder kommer imorgon!
ahhahaha, jag lovar att jag ska bli bättre!

Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
tackar så mycket! har hänt bra mycket sen sist jag uppdaterade! ska uppdatera lite med bilder när motorn sitter i nu till helgen! har haft problem med dom nya kamaxlarna men det är förhoppningsvis löst tills ikväll!micke999 wrote:den är ju så jävla snygg

Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
bjuder på lite bilder vad som har hänt
en sista prov montering innan lack

motorutrymmet har fått färg

växellådan har även fått lite färg samt kardan och nya växellådsbalken:)

en bild på motorn dock inte klar ännu men tills på lördag ska den vara det!!

började även idag och små polera lite saker dock inte klar:)

har även hunnit och koppla elen till eliminator pumpen samt lite små switchar! och dragit fram kablar i motorutrymmet för alla mätare inne i bilen. även byggt en egen mittkonsol "nedersta biten" för tre mätare. ska påbörja den andra imorgon, båda ska kläs i samma vinyl som orginal intrument panelen så det smälter in lite. ska försöka komma ihåg och updatera lite under helgen
en sista prov montering innan lack

motorutrymmet har fått färg

växellådan har även fått lite färg samt kardan och nya växellådsbalken:)

en bild på motorn dock inte klar ännu men tills på lördag ska den vara det!!

började även idag och små polera lite saker dock inte klar:)

har även hunnit och koppla elen till eliminator pumpen samt lite små switchar! och dragit fram kablar i motorutrymmet för alla mätare inne i bilen. även byggt en egen mittkonsol "nedersta biten" för tre mätare. ska påbörja den andra imorgon, båda ska kläs i samma vinyl som orginal intrument panelen så det smälter in lite. ska försöka komma ihåg och updatera lite under helgen
Last edited by Cruelty on 12 May 2009, 22:05, edited 1 time in total.
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244