gört...så ska jag bänka mig framför datorn med popcornskålenr.ivars wrote:om jag listar ut hur jag får upp ett filmklipp på min facebook ska jag visa
/mvh
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
gört...så ska jag bänka mig framför datorn med popcornskålenr.ivars wrote:om jag listar ut hur jag får upp ett filmklipp på min facebook ska jag visa
Som alla andra säger, har inte du haft igång maskinen nyligen? och om då vevaxeln är av bör det då inte ha märkts?r.ivars wrote:Min vevaxel är av. Vet inte hur..
River efter elmia och fixar till!
jag har även kört bilen.. så mycket som det går med en koppling som är helt slut ute på gatan utanför garaget.. och kört den varm på BF95..Hansa wrote:Som alla andra säger, har inte du haft igång maskinen nyligen? och om då vevaxeln är av bör det då inte ha märkts?r.ivars wrote:Min vevaxel är av. Vet inte hur..
Ja då kan man glömma allt som har med otur att göra och säga att du faktiskt haft tur denna gång! Även fast det känns mysko att säga tur ang detta!r.ivars wrote:jag har även kört bilen.. så mycket som det går med en koppling som är helt slut ute på gatan utanför garaget.. och kört den varm på BF95..Hansa wrote:Som alla andra säger, har inte du haft igång maskinen nyligen? och om då vevaxeln är av bör det då inte ha märkts?r.ivars wrote:Min vevaxel är av. Vet inte hur..
Detta är en GÅTA, inge spån i oljan (man brukar alltid se det glimma någonstans på de 6.5 litrarna eller att det ska knacka om maskin, ramlagerknack kan jag höra mitt under ett blixtkrig..
ska bli sjukt coolt att se hur fan det är pajj egentligen.. Sen som ärtan sa "fyfan vilken tur du haft" stämmer ju endå.. förstå om axeln dragit av nånannanstans och kolvarna hade fräst upp i toppen och veven brassat sönder blocket med gördel osv...
Ramlager brukar ju inte knacka men väl vevlager Hoppas att skadorna är minimala så den snart går igen!r.ivars wrote:jag har även kört bilen.. så mycket som det går med en koppling som är helt slut ute på gatan utanför garaget.. och kört den varm på BF95..Hansa wrote:Som alla andra säger, har inte du haft igång maskinen nyligen? och om då vevaxeln är av bör det då inte ha märkts?r.ivars wrote:Min vevaxel är av. Vet inte hur..
Detta är en GÅTA, inge spån i oljan (man brukar alltid se det glimma någonstans på de 6.5 litrarna eller att det ska knacka om maskin, ramlagerknack kan jag höra mitt under ett blixtkrig..
ska bli sjukt coolt att se hur fan det är pajj egentligen.. Sen som ärtan sa "fyfan vilken tur du haft" stämmer ju endå.. förstå om axeln dragit av nånannanstans och kolvarna hade fräst upp i toppen och veven brassat sönder blocket med gördel osv...
känns som att det där glappet hade knackat rätt rejält om det suttit i spelet vid lagret =)johankihl wrote: Ramlager brukar ju inte knacka men väl vevlager Hoppas att skadorna är minimala så den snart går igen!
jag fixade med det förut så jag fick ändra kod sen tappade jag bort den , men jag ska lösa det så jag kan ladda upp lite grejer igen där ocksåSilverboy wrote:Vart har YouTube tagit vägen?