börjat höra från lite olika håll att folk ska köpa min touring..
Det enda jag diskuterat är 2 byten, det ena med ärtans gamla dragchassie och det andra med ärtans gamla m3 e30 chassie..
Jag har många bollar i luften och alltid massa planer med allt.. De flesta av planeran med touringen är förverkligade.. Och körbarheten är total! Kombin är precis lika störd som jag ville, men går endå att fräsa runt på banan i superfintbantempo bland dom andra som försvarar sig med att dom iallafall är snabba när det svänger
Jag har hittils inte blivit ifrånkörd på banan.. Förutom när jag åkte och kylde i 50km/h när jag körde med front och glasfiberhuv på (gick upp i temp då (100grader)..
Jag själv upptäckte redan i våras när jag bromsade 1000hk och var på elmia med god repsons att jag redan började fundera på nya projekt. Och så kommer det säkert bli på ett eller annat sätt..
Men att sälja kombin komplett har inte varit på kartan.. än, men är heller ingen omöjlighet.. Men jag har svårt att tro att jag skulle få ett bud som känns vettigt med motorn och den biten inblandad, personligen tycker jag mitt motorkoncept är PERFEKT. Visserligen behöver jag en schysst växellåda som matchar moset lite bättre eftersom det har stuckit 2st iår..
Till hösten kommer jag skrida till verket inför 2010 på ett eller annat sätt och med vilken inriktning varierar från dag till dag
Kombin kanske lever vidare, eller inte.. Jag kanske börjar med dragracing, kanske börjar med att packa ner monstret i en vardagsbil med ac, kanske börjar laborera med fyrhjulsdrift eller sätter motorn i en båt.. Jag är ialalfall redan laddad för ett nytt byggår
Men först ska jag åka kombi tills kalsongerna tar slut
Självklart kommer snacket att gå, det gör det alltid.. Men är rätt härdad med det sen åren har gått