Henke P wrote:just sitter man en köpp kaffe och kikar på lite film (70min) ifrån dragracekörningen på Emmaboda som MK Brinkarna höll i.. Forsberg med sin S2'a körde på 9.52 sek bland annat
//Henke P..
Du råkar inte ha fångat en svart e36 med dragkrok?
------------->>>
Hej du..
jodå den är med på film också.. fanns bara en bmw turbo som körde på söndagen
Henke P wrote:just sitter man en köpp kaffe och kikar på lite film (70min) ifrån dragracekörningen på Emmaboda som MK Brinkarna höll i.. Forsberg med sin S2'a körde på 9.52 sek bland annat
//Henke P..
Du råkar inte ha fångat en svart e36 med dragkrok?
------------->>>
Hej du..
jodå den är med på film också.. fanns bara en bmw turbo som körde på söndagen
//Henke P..
Jo ja... Det var jag Hojta till om det blir så att klippet/en kommer upp på nätet
du kan tanka hem klippet ifrån http://www.racemovie.se/" onclick="window.open(this.href);return false; så ligger klippet där.. dock så var ja lat så det är inte komprimerat
hoppat att du kan leva med det
Sitter o glor på Öland vart fre-sön för att få göra lite annat innan sommarn är slut och har faktiskt haft bra väder, gött som fan!!
Så om nån har katalysatorer att sälja på Öland/Kalmar/oskarshamn/Västervik upp till Söderköping kan jag köpa som vanligt 0763937586 dra ett sms om det är aktuellt.
//Henke P..
Körde 9.57 på emmaboda så det blir rätt
--->>>
Ahh tusan mitt misstag tyckte att speakern sa 9.52
här är klippet på den Repan Forsberg
om du har en egen youtube-kanal eller liknande så är det helt okej att du lägger ut det