Dawe_A wrote:funderar seriöst på vem av ärtan och bäckis det är som har en affär med postombudet.. ett paket som skickas igår vid 12 tiden ska fan heller komma till mig ( 70 mil ifrån dom), nu idag, för en halvtimme sedan
fruktansvärd fart på leveranserna, nu börjar jag minnas en av anledningarna till varför jag bara handlade på PPF.
Då ska man va nöjd, det är god service
E30 m50b28 489whp/691nm 1,3 bar hos Overtake
Camaro -69
cerveza wrote:Lyssnar på http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0" onclick="window.open(this.href);return false; och funderar starkt på att leta upp en Koreanska att ligga med!
Va fan har du gått och blivit hetro!
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Sitter och är missnöjd över att jag lyckades få halsfluss så jag missade mondaybar summer cruise som jag skulle åkt på över helgen.. Skitkul när man sett fram emot det sen biljetterna släpptes
just sitter man en köpp kaffe och kikar på lite film (70min) ifrån dragracekörningen på Emmaboda som MK Brinkarna höll i.. Forsberg med sin S2'a körde på 9.52 sek bland annat
Efter en helg fylld med barnkalas har man nu sjunkit ner i soffan med en Zubr. Blodtryck och stressnivå återgår sakta men säkert till det normala. Tjeckisk öl när den är som bäst!
Henke P wrote:just sitter man en köpp kaffe och kikar på lite film (70min) ifrån dragracekörningen på Emmaboda som MK Brinkarna höll i.. Forsberg med sin S2'a körde på 9.52 sek bland annat
//Henke P..
Du råkar inte ha fångat en svart e36 med dragkrok?