ja man kan utan att ljuga säga att den har tagit emot lite skit, men så länge man inte missar växlarna så ofta så tycks det funka, peppar peppar ta i trä
Chrille wrote:Ut o filma nu igen... Passa på när den väl funkar...
a,a jo de e sant men ja måste spara lite på den till malmby, för där ska de iallafall laddas allt vad fästet tillåter och förmodligen dimmper det ner ett par nya färska slicks i min brev låda imorron som behöver få lite mer platts i hjulhusen,och fälgar ska breddas lite grann, så de finns lite att göra också
dax för lite update då, fick hem nya klisterpåsarna idag. mjuka,färska och fina så breddade och målade ja två plåtisar idag också o i morron ska det provas och eventuellt göras plats för dom.
hmmm nu har jag funderat lite, du behövde lite mer plats i hjulhusen för slicksen för att dom ska få plats..... Men hur i helvete ser då din postlåda ut nu
elvis wrote:hmmm nu har jag funderat lite, du behövde lite mer plats i hjulhusen för slicksen för att dom ska få plats..... Men hur i helvete ser då din postlåda ut nu
ja va ska man säga kopplingen e städad(sluuuut) men nya M/T svålarna funkade bra
stressade lite ikväll, så ja och några vänner plockade bort låda och allt och ny koppling finns redan så den blir monterad imorron, men nu vet ja iallafall att en 4-puck håller åtminstånde 900mil blandad körning