Om din fungerar så får jag försöka utan att byta oxå, bara för att se hur det gårChrille wrote:Jag har inte bytt elektroniken i min...
???? hur beteer den sig i felsäkertläge?

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Det är egentligen inte så mycket till "elektronik" i en luftmängdmätare._Kalle_ wrote:jag har hört flera som inte heller bytt elektonrik
nja, allt beror ju på vad du vill ha för kalaset... PM:a!Fisåkare wrote:
Du Chrille........ Är du intreserad av ett nytt MS V3.0 med Edis6 å coilpack.![]()
MVH
Tobbe. P
yes, och det är väl den från t.ex. e34 med motronic man ska ha. Det va iaf. den jag hade förut.JaJsEn wrote:om man får tag på en LMM från en 535 E34 elelr 735 med motronic behöver man inte byta electroniken, men om skaffar sig en äldre så behövs det, bara att kolla stiften o gämföra med original.
mvh Erik
Japp har hör mig det är 384:an ja kör med...Dirtyjove wrote:tjena Chrille.
Har lite frågor till dig.
Kör du med BTR 384 från Misab?
har du lambda så du ser värdena över hela registret?
vore tacksam om du ville svara!
håller på med en konvertering och letar grejer nu, sen undrar jag om dina spridare går på "max" nu, kan du krama ur mer med typ 1 kilo ladd och fortfarande ha schyssta lambda värden..
MVH Linus.
Trevligt...anderzson wrote:som det ser ut nu chrille har en till e30 turbo att fajtas med på rakorna nästa sommar![]()
Chrille wrote:Japp har hör mig det är 384:an ja kör med...Dirtyjove wrote:tjena Chrille.
Har lite frågor till dig.
Kör du med BTR 384 från Misab?
har du lambda så du ser värdena över hela registret?
vore tacksam om du ville svara!
håller på med en konvertering och letar grejer nu, sen undrar jag om dina spridare går på "max" nu, kan du krama ur mer med typ 1 kilo ladd och fortfarande ha schyssta lambda värden..
MVH Linus.
Nej har ingen bredbandslambda....
därför heller tyvärr ingen aning om spridarna går på max, BT är 3,8bar på tomgång...
Inte mycket till vettiga svar där inte