Bmw_Pelle E30 M50B28 E85, 801whp 1084wnm
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- johanedstrom
- Posts: 119
- Joined: 21 Nov 2005, 08:40
- Location: piteå
antar att du ska hinna allt till 3dje maj då de är blackrace ? hehe.
kommer bli kul att se ifall de blir någon stor skillnad mot förra året. då kanske man måste uppgradera själv till nästa år.
MVH Micke
kommer bli kul att se ifall de blir någon stor skillnad mot förra året. då kanske man måste uppgradera själv till nästa år.
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
3dje maj äre i fällfors. tänkte försöka få ihop min bil tills dess. 31a är väl driftingen i fällfors. får hoppas min håller ihop så man får prova lite där
MVH Micke
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
Spiidfriik wrote:bmw_pelle wrote:worre wrote:den har i alla fall fött ordentligt med spö in i det sista
Hehe, klart som korvspad att den ska få jobba då den likväl sitter där!
Dom dagar man kört till jobbet har man försökt hålla sej från att gasa, jo tjenare man bjuder pungen varenda gång man kör skiten
Det kan jag faktiskt bekäfta då jag bor uppe på ett litet berg som Pelle måste passera på väg till jobbet. Och inte smygs det ut ur rondellen och uppför backen, hehe. Bästa väckarklockan jag haft om man undantar att den lever jävel fel tid på dygnet. =)
Hahahaha!
bmw_pelle wrote:worre wrote:bmw_pelle wrote:Ja du har väl hunnit döda lite drivaxlar då
fjanten har ju sviktisar nu
Haha, ja menar ju de, stumt ska de va
bara för att vissa fiskör så de håller haha.
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
bmw_pelle wrote:Haha, de där får du nog ta tillbaka. Tror inte du spöar din lika mkt som ja spöar min
ser du inte gubben. de sjuka är ju fan att de höll för dig me alla jävla drivaxlar. å du körde väl 1.59 60fot också. ja fick typ fisa på å fjantstarta å köra 1.8nånting för att de skulle hålla, å då höll de bara ibland. blir kul å se hure funkar me 2.8a åde iaf. då måste du ju nästan ner på 9an
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
- johanedstrom
- Posts: 119
- Joined: 21 Nov 2005, 08:40
- Location: piteå
Nu har jag receptet klart för min 2.8L.
Eftersom det visade sej att 2.8 blocket är högre så måste jag svarva kolvarna ännu mer.
M50B25 block, 2.8 vev, icke vanos stakar, vanoskolvar svarvade ca 1mm 8.8:1 i komp och till slut en 2.05mm blockpackning.
Eftersom det visade sej att 2.8 blocket är högre så måste jag svarva kolvarna ännu mer.
M50B25 block, 2.8 vev, icke vanos stakar, vanoskolvar svarvade ca 1mm 8.8:1 i komp och till slut en 2.05mm blockpackning.
Han fääjg tjöör ju bara, Hä sliir ju in't na!
It's not the fart that kills you, it's the smell!
It's not the fart that kills you, it's the smell!