jorgen wrote:jag har ju bara mina 18" så jag tror knappast jag har så jätte mycket fäste så det borde ju hålla hyffsat . ska bli intressant att höra hur bottendelen ser ut i s38:an . Ska du upp till orsa?
Jag blev sjukt imponerad över greppet i e28 ändå, kassa hjulvinklar osv!
Tycker att min spinner för lite skulle haft lite mera mos och lite mera varv Men de går att slå loss 245 40 17 på 3an iallafall.. ibland!
Hur mycket varvar du och hur mycket ladd blev det?
Är det i helgen? drar till köpenhamn imorgon och kommer hem på söndag.. sen är det JOBB igen.
Det ska bli intressant som fan, hoppas veven är okey resten skiter jag i.
vet faktiskt inte vad ärtan la varvstoppet på. laddar 1.8bar.
ang wr så beror det lite på hur man räknar men det är nog det
Jag slår ju iaf din gamla motor
har för mej att det är 8.0 i komp. Det verkar som det gör en hel del om toppen är bra portad. min är i stort sett orörd, snickarn fick ju ut 800whp vid 2bar har jag för mej
Blev inte mycket till åka i fredags men roligt var det lilla. efter 3 rediga pull så gav sej krysskilen . Till veckan blir det att stifta hubben. Blir även att byta till 3.07 diff. Garanterat att det är varvstoppet som ställer till det. har det nu på 6500 o fullt ladd vid 4000. När det smäller till på 2:an så hinner man inte med så varvstoppet smäller till som faan. Funderar på om man ska höja varvstoppet till 6800-7000rpm sedan när den är stiftad