Page 14 of 24

Posted: 12 Nov 2006, 13:02
by dunderdo
Trond wrote:Hvor mye ville forskjellen vært med 0,81 vs 0,96??


A\R 81 = 750 hk ( 850hk)
A\R 96 = 1000 hk ( 1100hk)

Di jeg setter i () er amrikanske hk :lol:

Så jeg trekker like greit fra reklame hk`ene med engang :shock:

Posted: 12 Nov 2006, 15:08
by Bmwandreas
0.81 850-900 hk och 0.96 950hk

Posted: 12 Nov 2006, 19:02
by dunderdo
Bmwandreas wrote:0.81 850-900 hk och 0.96 950hk


Fikk annen data på dem her-> http://www.turbochargers.com/store/prod ... cts_id=198
Men du vet garantert bedre enn jeg.

Posted: 12 Nov 2006, 19:41
by Bmwandreas
Läste igenom deras sida och dom vet nog inte så mycket om turbos och vad dom klarar.

Posted: 14 Nov 2006, 11:42
by Bmwandreas
Image

Image

Image

Image


Nu ska grenrör/turbo iväg på coating.
Och snart börjar insugsbygget...

Posted: 17 Nov 2006, 21:43
by Tingsdalsracer
"Du trenger ikke være redd for at jeg blir snabbere en deg Ärtan" :lol:

Det var det som jag skrattade åt

Posted: 22 Nov 2006, 23:25
by Bäckis
Ingen snö.

Kardanen är på tillverkning. Insuget och sista tryckröret kör vi igång med direkt när vi får flänsen och den ska komma imorgon. Du kan nog hämta bilen om 1-2 veckor, då behöver inte vi den längre.

Posted: 26 Nov 2006, 00:07
by bmw_fredde
ja det kan det...