Det er en getrag s560 g du skulle kjøpt ivars. 6 girs fra 850 csi. Den er brutal. En normann kjører m70 v12 med 1200whp med den lådan. Har kjørt så i årevis. Her er en helt ny en til salg: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=214974" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette er en sjuk låda. Mye grovere enn både supra lådan og e46 m3 lådan.
pratade lite med ärtan idag och det lutar åt en m3 e46 låda,
eftersom omsvetsningen av min låda förra året pajjade alla bra resultat så har jag hellre en bultonlåda för att slippa oroa mig för samma sak även denna säsong..
r.ivars wrote:pratade lite med ärtan idag och det lutar åt en m3 e46 låda,
eftersom omsvetsningen av min låda förra året pajjade alla bra resultat så har jag hellre en bultonlåda för att slippa oroa mig för samma sak även denna säsong..
Men VAFAN Ivars, du kunde ju fått min 530D-låda donerad om du sagt till. Därför jag frågade för nån vecka sen, när det var Tremec på hjärnan.
'Aja, tänkte jag, då säljer jag skiten då'.
John Edvardsson, noll sju noll tre fem två fyra fyra åtta två
Jørg1e30 wrote:Det er en getrag s560 g du skulle kjøpt ivars. 6 girs fra 850 csi. Den er brutal. En normann kjører m70 v12 med 1200whp med den lådan. Har kjørt så i årevis. Her er en helt ny en til salg: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=214974" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette er en sjuk låda. Mye grovere enn både supra lådan og e46 m3 lådan.
Jørg1e30 wrote:Åfaan. Da passa det bedre med e46 lådan ja
Planer om gatebil i år da?
Joh! Jag missade ju gatebil 2011.. så iår måste jag dit, oavsett om motorn är skottad !
Då kanske vi kan lura lite folk att börna på gocartbanan som en favorit i repris
Pitbull wrote:Grattis Ivars på din födelsedag! =)
Mvh
tack tack mannen! =)
JohnE wrote:
r.ivars wrote:pratade lite med ärtan idag och det lutar åt en m3 e46 låda,
Men VAFAN Ivars, du kunde ju fått min 530D-låda donerad om du sagt till. Därför jag frågade för nån vecka sen, när det var Tremec på hjärnan.
'Aja, tänkte jag, då säljer jag skiten då'.
Allting ifrån förra året vill jag inte vara med om, omsvetsning, diesel, 530d, spakställ fast i kaross, så oavsett om dieseln som du hade var bolt on och beprövad så är hatar jag säsongen som var förra året så mycket lådmässigt så jag skäms! Måste byta helt för att jag ska kunna sova på nätterna!