Hahaha, där är jag ju! Tog du den bilden på mig när jag var och tjatade på dig om 8:an i Orsa? Är inte första gången jag får höra att jag fokuserar på nåt oväsentligt..
"Happiness is a Hot VW"
Hot VW's by Brorsson
Du är saknad!
Ivars har smak för "avesta" bredade e30is allt! J.Eklund har ju rätt i alla fall, fälgarna satt som ett smäck, synd bara att med de däcken så kommer de stå still bara på "lite" gas!
Andy_b wrote:Vad för lister behövs? står en 2dme30 i nya garaget som ska bort snart
det ska vara den som följer dörrens "astolpe-list".
helst i shawodline men chrome går ju att slipa ner och och dra på lack, men chribbe skulle fixa ruta och ev lister så jag hoppas på det först men snart är det årsskifte och FAIL för min del..
Är det samma garagestrul i andra städer? Man får mycket lokaler som bara blir på kortsikt? Tror det här är mitt 6e garage sen 2006 och snart blir det ett 7:e..
Andy_b wrote:Vad för lister behövs? står en 2dme30 i nya garaget som ska bort snart
det ska vara den som följer dörrens "astolpe-list".
helst i shawodline men chrome går ju att slipa ner och och dra på lack, men chribbe skulle fixa ruta och ev lister så jag hoppas på det först men snart är det årsskifte och FAIL för min del..
Är det samma garagestrul i andra städer? Man får mycket lokaler som bara blir på kortsikt? Tror det här är mitt 6e garage sen 2006 och snart blir det ett 7:e..
ska ta tag i rutorna direkt. ingen som har att sälja??????