På den modellen kunde man bara växla uppåt och inte neråt, alltså, 1-2-3-4-5-1-2-3-4-5...
Inte så bra för mig som vill ha en gatbil så det blev en HKS låda istället

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Som vanligt bjuder bilderna på lite extra bling, men det ser fan inte dåligt ut i verkligheten heller iallafallOldBeemer wrote:Sinnesjukt bra de ser ut Richard! Men lite väl me puts på den vite nu känner ja
Haha, exakt! Keep it simple!erikjakan wrote:Den e rätt ball ändå![]()
Måste ge dig lite kredd för soppapumpsinstallationen, vem fan behöver billetfästen?
Låter mycket bra! Det skulle nog fan se ballt ut!Bäckström wrote:Hör av dig om vi ska försöka få liter mer bling på insuget mm. =)
/Erik
trodde inte du hade nån kodchribbe wrote:den röde är fan cp bred:) du skulle ha sagt till så hade jag fixat koden
inget man ska prata om men det är saabs laser röda:) var det med eller utan fönsterhiss det skulle vara?r.ivars wrote:trodde inte du hade nån kodchribbe wrote:den röde är fan cp bred:) du skulle ha sagt till så hade jag fixat kodenjag kikade på både imola röd och tornado röd, och impala brun, men inget lirade
skulle dock behöva en ny framruta då den andra inte passar och listerna i överkant på dörrarna
SHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!chribbe wrote:inget man ska prata om men det är saabs laser röda:) var det med eller utan fönsterhiss det skulle vara?r.ivars wrote:trodde inte du hade nån kodchribbe wrote:den röde är fan cp bred:) du skulle ha sagt till så hade jag fixat kodenjag kikade på både imola röd och tornado röd, och impala brun, men inget lirade
skulle dock behöva en ny framruta då den andra inte passar och listerna i överkant på dörrarna