Page 122 of 192
Posted: 06 Aug 2009, 20:49
by Zwofurti
håller tummarna från lappriket
Posted: 06 Aug 2009, 22:33
by Andy_b
min gt45 är urfilat mer en så på balanseringen
Posted: 06 Aug 2009, 22:35
by Bäckis
Balanseringen ser ofta ut så oavsett fabrikat, i synnerhet på axlar då de köper dem från Garrett
Väntar på svar om vi ska expressa över bara core eller hela skiten, men nu måsye jag fan sova.
Posted: 06 Aug 2009, 23:35
by robbz
fick ett late night pm av bäckis....
-blir resa till avesta imorrn med core.......
hoppas jänkarna inser vilken miss dom gjort, som tur är så står initialerna på den som satt ihop turbon inristat i huset, fire him säger jag.....
/mvh
Posted: 06 Aug 2009, 23:42
by Pitbull
Hoppas de löser sig nu!!
Posted: 07 Aug 2009, 00:13
by Carlee
Hoppas att det löser sig gosse! Kämpa på ba
Posted: 07 Aug 2009, 11:22
by Nobbe
Bäckis wrote:Balanseringen ser ofta ut så oavsett fabrikat, i synnerhet på axlar då de köper dem från Garrett
Väntar på svar om vi ska expressa över bara core eller hela skiten, men nu måsye jag fan sova.
Tyckte det så sjukt mkt ut bara. och ska inte behöva ta av 10tals gram om prylarna är symetriska från början och komptetnt folk som slipar skiten, men är ju masstilverkning och slipas mellan dubb så man kan ju inte begära så mkt kanske.
Skit sak samma, fel på skiten är det iaf.
Posted: 07 Aug 2009, 11:28
by Vision79
Ngn kines som tillverkat den vettu
Posted: 07 Aug 2009, 11:31
by Nobbe
Vision79 wrote:Ngn kines som tillverkat den vettu
Helt jävla övertygad! Kändes nästan pinsamt att slänga upp den i mätmaskinen, hade det varit en pryl vi tillverkat själva hade jag bara garvat åt operatören å skickat den i sulon.
Posted: 07 Aug 2009, 17:36
by Brobbe
Nobbe wrote:Vision79 wrote:Ngn kines som tillverkat den vettu
Helt jävla övertygad! Kändes nästan pinsamt att slänga upp den i mätmaskinen, hade det varit en pryl vi tillverkat själva hade jag bara garvat åt operatören å skickat den i sulon.
Haha, hade nån operatör på verken slipat så och lämnat den till mätrummet borde han nog få se sig om efter ny karriär!
Posted: 07 Aug 2009, 17:52
by stecka
Helvete va den slog
Posted: 07 Aug 2009, 18:52
by robbz
japp någe grymt!
-men men, idag har jag varit till avesta och bäckis fick iväg det med ups direkt.
Hoppas verkligen man får samma feedback och service från precision, som man får av ppf.
nu håller vi tummarna!
/mvh
Posted: 07 Aug 2009, 19:43
by stecka
jag håller tummarna iaf
Posted: 07 Aug 2009, 22:27
by Nobbe
magnus78 wrote:skummt det där med pt88 turbon!
mitt tipps slog ju in iallafall
Utan ditt tips hade vi nog fortfarande stått och kliat oss i skallen!!
Det tackar vi för!
Posted: 11 Aug 2009, 14:35
by christoffer jansson
hur går det
Posted: 11 Aug 2009, 20:48
by robbz
christoffer jansson wrote:hur går det
vet inte, vi väntar på svar från staterna!
-än så länge har jag inte gjort nåt år wg flänsen, vi ska göra ett verktyg med rätt sätesvinkel så är det problemet löst med!
/mvh
Posted: 12 Aug 2009, 09:12
by gwetterm
Hej!
Bygger en M3 E30 replika med M60B40 maskin och håller på med karossen nu. Har original plåtskärmar fram och bak men front och bakstötfångare från Adolfsson. Funderar lite på lämpliga infästningar till dem.
Såg att du hade någon form av rör på din. Har du några tips angående detta. Det ser ju mycket bra ut på din utan synliga skruvar/fästen utifrån.
mvh
Gustaf