Page 13 of 23
Posted: 24 Aug 2007, 19:44
by Panos
Svempa wrote:Vilken tid de ska ta för vissa, klaga på att galler är i vägen när det är självförvållat???????
HEHE
Förresten Panos är du fortfarande ute efter en 325 t?
Det beror på priset
Vad hade du tänkt dig för din Touring?
Posted: 25 Aug 2007, 02:49
by e30 344i
Panos wrote:Svempa wrote:Vilken tid de ska ta för vissa, klaga på att galler är i vägen när det är självförvållat???????
HEHE
Förresten Panos är du fortfarande ute efter en 325 t?
Det beror på priset
Vad hade du tänkt dig för din Touring?
Skicka PM
Posted: 25 Aug 2007, 10:27
by Svintoleffe
Hur går det emd bilen din.?
Vad har du lämnat iväg toppen för.?
Detta projekt komemr o bli nice
Posted: 25 Aug 2007, 11:01
by e30 344i
Svintoleffe wrote:Hur går det emd bilen din.?
Vad har du lämnat iväg toppen för.?
Detta projekt komemr o bli nice
Jo de var så att jag tänkte inte på
att kammen kunde ha så höga lyft
som den hade
så nu har jag
lite krokiga ventiler
Men man lärsig så länge man laddar!
Mvh..
Posted: 26 Aug 2007, 08:21
by Svintoleffe
e30 344i wrote:Svintoleffe wrote:Hur går det emd bilen din.?
Vad har du lämnat iväg toppen för.?
Detta projekt komemr o bli nice
Jo de var så att jag tänkte inte på
att kammen kunde ha så höga lyft
som den hade
så nu har jag
lite krokiga ventiler
Men man lärsig så länge man laddar!
Mvh..
Okej så du körmed en lite argare kam över 280 grader.
För har man en kam för har man en kam på 280 grader då klarar man sig ifrån ventiluttag.
Det var ju inge skoj o höra alls, men det är baar o ta nya tag o blåsa på, sa bli skoj o se film på detta monster sen
Posted: 26 Aug 2007, 11:55
by e30 344i
Svintoleffe wrote:e30 344i wrote:Svintoleffe wrote:Hur går det emd bilen din.?
Vad har du lämnat iväg toppen för.?
Detta projekt komemr o bli nice
Jo de var så att jag tänkte inte på
att kammen kunde ha så höga lyft
som den hade
så nu har jag
lite krokiga ventiler
Men man lärsig så länge man laddar!
Mvh..
Okej så du körmed en lite argare kam över 280 grader.
För har man en kam för har man en kam på 280 grader då klarar man sig ifrån ventiluttag.
Det var ju inge skoj o höra alls, men det är baar o ta nya tag o blåsa på, sa bli skoj o se film på detta monster sen
Jo de kan man nog sej att jag har, kammen är en liten arg sate
Jag fick inspirationen tillbaka i går i alla fall, var me polaren på race
o åkte med hans amason me volvo 16v o 2,1 i ladd, fy fan vad den sköt på
Så nu jävlar...
mvh..
Posted: 26 Aug 2007, 16:06
by Svintoleffe
Det förstår jag, själv lär ju ha rört på sig duktigt med så m,ycket ladd
Själv står jag still har intresser men inte självförtroende till till sakerna sorligt nog.
Plus att det bara jävlas, tyvär.
Men jag hopaps du får igång bygget ditt med film o allt.
Posted: 03 Sep 2007, 08:41
by Capone77
Rappa på med det här jävla bygget nu va...
Snart skall du väl gå och bli putsbög också
Edit: Ja men du, ni jävla bilbögar, ni snackar ladd och komp och skit och är fan helt ute och cyklar. Gör om gör rätt som det heter... Om jag SÄNKER mitt komp till LÅGA 11.5:1 så får jag UTAN problem 285hk på slangen med en liten söt TD04-16t.
Tänkte bara sätta det i samband med E30 325 som väl (om jag inte minns fel har 8.8:1 i original komp) och sen SÄNKER ni det...
Små tajta förbräningsrum och INGEN squisch stavas mycket och rapp effekt.
Sug på den din jävla bil ghay
Posted: 03 Sep 2007, 11:41
by e30 344i
Capone77 wrote:Rappa på med det här jävla bygget nu va...
Snart skall du väl gå och bli putsbög också
Edit: Ja men du, ni jävla bilbögar, ni snackar ladd och komp och skit och är fan helt ute och cyklar. Gör om gör rätt som det heter... Om jag SÄNKER mitt komp till LÅGA 11.5:1 så får jag UTAN problem 285hk på slangen med en liten söt TD04-16t.
Tänkte bara sätta det i samband med E30 325 som väl (om jag inte minns fel har 8.8:1 i original komp) och sen SÄNKER ni det...
Små tajta förbräningsrum och INGEN squisch stavas mycket och rapp effekt.
Sug på den din jävla bil ghay
Är du ivägen kör jag över dej
Krya på dej..
Posted: 03 Sep 2007, 16:46
by Capone77
Posted: 06 Sep 2007, 23:09
by e30 344i
Nu har man druckit öl o skruvat dit toppen,
startade o så.. Så de blir till o mappa klart i
mån, så funkar allt som de ska blir de race
på lördag.. Tack för hjälpen Adde,
Dan jag ska ordna bilder på nästa betäckning
Mvh..
Posted: 22 Sep 2007, 17:54
by e30 344i
Ja nu har jag fått ta tag i de här med sprut..
Tyvär så strulade de till sej med han som skulle
gjort de.
Skit samma nya tag o mer öl så ordnar de sej..
Har fått ordning på de nu men startar inte,
låter som tändningen står fel men hjälper
inte o ändra heller..
Men jag har i alla fall gjort en ny gadd...
Posted: 23 Sep 2007, 06:46
by Svintoleffe
sjyst tatuering.
Det var ju inge bra att du inte fick bilen o funka, men det fixar du strax så att det funkar.''
Lycka till mvh Leif
Posted: 27 Mar 2008, 04:11
by e30 344i
Ja får väl börja med o tacka Fritte för all hjälp
Han fixade klart sprutet till mej. O såg till så den
gick o köra..
Sen märkte vi att den tryckte komp i vattnet
så nu har jag bytt mina arp bult för den enna
brast när jag släppte den.
Så de blev nya o om limning av mls:en.
Sen när jag skulle lufta så fick jag inte ut
något vatten, jävulst drygt tänkte jag
Men de är kylaren som är kass, så nu väntar
jag på en ny
Sen ska den mappas
Några bilder är ju trevligt me
Min lilla vove vaktar stolarna..
Sen har de ju hunnit bli några nya tattoos me..
Mvh Marcus...
Posted: 27 Mar 2008, 17:32
by Panos
Kul med lite updates mannen
Skön min på Rottisen...Är så den ser ut när den är glad?
Posted: 30 Mar 2008, 15:09
by Pitbull
Panos wrote:Kul med lite updates mannen
Skön min på Rottisen...Är så den ser ut när den är glad?
Då hon är som gladast.