I see! Skulle nämligen vilja ha min bil mappad för att kunna använda den resten av sommarn. och de skulle va skönt om ja slapp åka så långt för att få de gjort då jag har dåligt med tid över. Och då bara för att få den att gå som den ska och inte för max effekt, för då åker ja till PPF garanterat.Någon som kan i norrtälje området? Ursäkta om ja lånar tråden lite
327t wrote:I see! Skulle nämligen vilja ha min bil mappad för att kunna använda den resten av sommarn. och de skulle va skönt om ja slapp åka så långt för att få de gjort då jag har dåligt med tid över. Och då bara för att få den att gå som den ska och inte för max effekt, för då åker ja till PPF garanterat.Någon som kan i norrtälje området? Ursäkta om ja lånar tråden lite
Okej! Den killen som mappar min bil plockar också ut det mesta...
Linus wrote:bilen gick skit fint uppe i görla nu e jag nyfiken på å se vad den klarar av på strippen dvs om bakvagnen håller:)
om den håller tror jag att m3 jonas bör byta hobby
Haha, man får väl bli en såndär puckad kille som tynger ner bilen med stereo isf... Fast jag har ju redan stereo i bilen!
Jag är kluven när jag ser att folk med massor av mos i bilarna åker snabba tider. Självklart är det skitkul att det håller men samtidigt blir jag lika arg för att mitt skit inte håller...
Nu e man hemkommen från mappningen...Jag lånade ett par yokohama r-däck av Bruzze här på forumet..Det funkade bättre en jag trodde....Det rätt så bra...Så de gick att köra på 4:an när de va varma....
Bäckis: Med vanliga gatdäck så spinner det på 5:an..