Pecka Power E21 M20 2,8 Turbo 837 whp!!!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
bmwpatrik wrote:Kul att du tycker den går bra, men jag vart ju totalt förnedrad av den där bubblan igår, fan jag hatar att förlora, måste fan göra nått drastiskt snart om jag ska förtsätta tävla.
den där bubblan går oförskämnt bra.
Men jag hörde att du ahde väldiga problem o få ner fästet i marken tyckte jag, du spann väldigt mycket hörde jag även upp i hastighet.
Men jag hoppas du kommer igen o spöar han då
Jaha då var de Borlänge imorn da, har skaffat MT ET drag nu så de var väll fan om de inte ska bli en bra tid.
Grabbarna som alltid hjälper till ville ha ett tacktal så here it goes:
Lasse du är så underbar och stark utan dig skulle jag gå på knark.
Nordan din lilla spjuver utan dig så blir de inga luder?
Lill O din lilla sötegris utan dig skulle jag va full me flis
Nej men skämt och sido, hoppas ni vet att jag uppskattar som fan all hjälp och grejer jag får av er, ni är där så fort de ska grejas nått på bilen och de uppskattas enormt.
Tack Niklas G för att du kunnde låna ut dina R-däck men de löste sig, syns imorn.
Grabbarna som alltid hjälper till ville ha ett tacktal så here it goes:
Lasse du är så underbar och stark utan dig skulle jag gå på knark.
Nordan din lilla spjuver utan dig så blir de inga luder?
Lill O din lilla sötegris utan dig skulle jag va full me flis
Nej men skämt och sido, hoppas ni vet att jag uppskattar som fan all hjälp och grejer jag får av er, ni är där så fort de ska grejas nått på bilen och de uppskattas enormt.
Tack Niklas G för att du kunnde låna ut dina R-däck men de löste sig, syns imorn.
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
- CorsaManiac
Jaha då var första dagen klar i Borlänge, började med att man gick upp okristligt tidigt och sen har man typ väntat på att få köra hela dagen, vart bara 3 repor, hoppas de blir fler imorn.
Första repan vet jag inte riktigt va jag höll på med, var nog nervös åkte alla fall 12,41 @182, med en 60 fot på 2,0.
Andra repan gick bäst, då känndes de bra men de borde gå bättre hoppas jag, åkte alla fall 11,65 @ 188, med 60 fot på 1,8.
Sista repan känndes lite halare, de märktes på 60 foten som blev 2,0 och tiden blev 11,97 @175
Hoppas kunna kapa en del på tiden imorn om man får köra några fler vändor än idag, såg nu även på filmen att jag skulle nog värmt mera, få göra de imorn.
Slänger med en filmsnutt på mina repor, har även film på massa andra som jag klipper ihop senare.
http://rapidshare.de/files/26658476/Pec ... 1.wmv.html
Första repan vet jag inte riktigt va jag höll på med, var nog nervös åkte alla fall 12,41 @182, med en 60 fot på 2,0.
Andra repan gick bäst, då känndes de bra men de borde gå bättre hoppas jag, åkte alla fall 11,65 @ 188, med 60 fot på 1,8.
Sista repan känndes lite halare, de märktes på 60 foten som blev 2,0 och tiden blev 11,97 @175
Hoppas kunna kapa en del på tiden imorn om man får köra några fler vändor än idag, såg nu även på filmen att jag skulle nog värmt mera, få göra de imorn.
Slänger med en filmsnutt på mina repor, har även film på massa andra som jag klipper ihop senare.
http://rapidshare.de/files/26658476/Pec ... 1.wmv.html
Idag fick man bara köra 2 repor, med de blev 11,66 alla fall och en första plats i klassen Euro, iof bara jag och en till bil som körde men ändå min första vinst.
Tack till LBT som alltid är pigg på att följa med å filma och hjälpa till.
Kommer nån film senare orkar inte nu.
Tack till LBT som alltid är pigg på att följa med å filma och hjälpa till.
Kommer nån film senare orkar inte nu.
- CorsaManiac
CorsaManiac wrote:Ja grattis till vinsten! Lite mer övning och med mappen fixad så har du 10´an som i en liten ask!
Tackar, men jag är tveksam om tian sitter, tror de är för lite mos i maskin, tycker de borde vara högre slutfart om de fanns lite pulver men jag vet inte.
Till söndag åker inredningen ur och sen blir de Ludvika få se va man kan lyckas med där, är jo oklistrat iof men bättre än förra året måste de ju gå, åkte som bäst 201 tid i borlänge 7.55 @ 154.
Bäckis wrote:Klart du klarar en tia med lite rutin och några hekto ladd till. Semestern är snart slut, då får vi kika på det där.
Japp man får hoppas att man kan sätta en tia i år de vore riktigt kul.
Ska nån av er upp till Ludvika på söndag och köra?
Igår var man i Ludvika och körde, 1:a plats i klass B alltså 8sek klassen.
Tyvärr med dålig 60-fot, ingen under 2 sek på hela dagen.
I fredags så var de race i Långsta och då vann man där också.
Kul att man börjar vinna lite nu efter allt skruvande.
Tyvärr med dålig 60-fot, ingen under 2 sek på hela dagen.
I fredags så var de race i Långsta och då vann man där också.
Kul att man börjar vinna lite nu efter allt skruvande.