Någon mer måste ju kört snik turbo M20 o testat ladd gränsen
Jag hade en snikturbo förut och det blev många packningsbyten...
Var rädd om din m20b25, börjar bli ont om sånna...
Eftersom du kör Vpower borde du ju kunna ladda lite mer..
Om du vill vara modig o testa så fixa nån enkel spiklyssning, ut och kör o läs stiften ofta.....
Men som jag sa innan det kommer att funka att ut o sladda lite med o så men laddtryck under lång tid.... då ere kört
Japp MS eller SMT är väl tanken, men var hamnar min laddgräns då? Förstår att det beror på hur ja ställer tändning mm. men på ett ungefär mellan tummen och pekfingret?
Chrille wrote:Japp MS eller SMT är väl tanken, men var hamnar min laddgräns då? Förstår att det beror på hur ja ställer tändning mm. men på ett ungefär mellan tummen och pekfingret?
Kör 0,5 till hösten...
Lyft ur maskinen i vinter, svarva av kolvarna, putsa förbränningsrummen, montera ett MS (skit i SMT), oringa eller köp nya packningen som snart kommer från PPF och du har en motor att utvecklas med! Om du börjar med dom moddsen så kan du vidareutveckla med tex större turbo mm mm....
Dumt o köra sönder toppen nu, spara pengarna o köp bättre grejer i vinter som sagt
Jag har en fråga angående din Lmm, har du bytt elektroniken ifrån 535 till 325 eller lör du bara på original elektroniken i 535:an? Jag håller själv på med just Lmm på min 320 och vet inte om jag behöver byta elektronik eller inte
har du inte bytt elektronik?... hmmm
jag var helt bombis på att man var tvungen att göra det faktiskt. nu blev jag lite ställd här.
vet faktiskt inte riktigt hur den beter sig i felsäkert läge... har inte varit med om det (än). jag får nog lämna över det här till någon annan tror jag då
sorry!!!