Jag vann stegen som arragerades..Inte så mkt motstånd faktiskt

Här är ett klipp från de 2 finalbilarna jag mötte. RX7 & Skyline som får smaka...

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
jo då hade du varit giftig, KalleLudde_ wrote:haha hade jag inte fått i femman istället för trean så ;D
m_ellisson wrote:jo då hade du varit giftig, KalleLudde_ wrote:haha hade jag inte fått i femman istället för trean så ;D
Ne det blir hultsfred för min del. Vilka ska till gatebil här nerifrån da?Dawe_A wrote:finfint dette! Men skippa hultsfred & häng på till gatebil istället.
Clips & bussningar till spakstället?Ludde_ wrote:m_ellisson wrote:jo då hade du varit giftig, KalleLudde_ wrote:haha hade jag inte fått i femman istället för trean så ;D
du kan ju gissa vad jag var och beställde på bmw direkt i måndags! haha
TjaLoordan wrote:Tjenna mannen. Läste att du ska till hultsfred. Har du någon aning om hur dom ska göra upp banorna?mvh
m_ellisson wrote:Hmm såhär verkar det vara upplagt
http://legalstreetrace.se/2011/07/01/un ... race-2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
Men om det är många som vill köra 402 m på söndag så ska dom fixa det, enligt en av arrangörerna!