Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

ploNe30

Post by ploNe30 »

Nej det kan jag absolut inte, samuelsons stekpannor han rullar ihop blir inte ens sådär fina ;).

Det jag menar är att om man har med "telefonkatalog tricket" så kan allt annat lika gärna också vara fake. Då det inte har ngt med styrka att göra.

Mvh
325IM ala M3 - Turbo
325IM 4dr Turbo =)
Gixxer 1000 k8
ploNe30

Post by ploNe30 »

325IM ala M3 - Turbo
325IM 4dr Turbo =)
Gixxer 1000 k8
Dorado

Post by Dorado »

Dawe_A wrote:
hehe tror det kan bli kämpigt ändå, okej om man lyckas vika den på mitten.. men rulla ihop den som en joint.... Nej där failar nog jag iallfall :lol:
ang bulken så tycker jag som dig.. ingen idé att börja "deffa" o ha sig innan man är nöjd med massan.. nej det blir bulk något år till för min del, ska försöka att inte lägga på mig för mycket fett bara.

Jag skall jäkla börja titta efter "rätt sorts" stekpanna. Inte Samuelsson-varianten då, utan Dorado's PPF-skryt variant :wink:

Trots 25+ år i gym, så har jag inte riktigt koll på den där perfekta fettfria bulken än. Får bra tillväxt på 6000kcal+, men även kring magen. Ser ju ut som jag är gravid i 7e månaden om jag drar på med kolisar, kreatin och vätska. Lägger jag mig på 4000kcal så är jag bara i 3e månaden, men styrkan/muskeltillväxten avtar. Fjompar runt mellan 4000 och 5000 kcal/dag just nu. Vi får se hur det går. Är man över 2m behövs massor med massa och massor med kolfiber i bilen för att kompensera!
e36 LyxTurk -> Återuppbyggnad.
e30 325Cab - samboleksak.
e30 325Cab - min leksak.
e34 525
CJ 750 med sidovagn
Kawasaki 1600 Meanstreak
Audi brukis
/// Dorado
Wiic

Post by Wiic »

Idag blir det ett sjuhelvetes bröstpass, ingen rekordsättning idag antar jag men det blir minst 140kg i bänkpressen iaf, resten får vi se!
Nu äter jag väldigt mycket proteiner, 1 shake (protein) och ett halvt kilo kvarg direkt efter träningen. Man blir mätt, men fy fan vad det känns bra!
E30 M50.
Dawe_A

Post by Dawe_A »

Wiic wrote:Idag blir det ett sjuhelvetes bröstpass, ingen rekordsättning idag antar jag men det blir minst 140kg i bänkpressen iaf, resten får vi se!
Nu äter jag väldigt mycket proteiner, 1 shake (protein) och ett halvt kilo kvarg direkt efter träningen. Man blir mätt, men fy fan vad det känns bra!

det är ju inte ens 100 gram protein ;)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!

E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
Wiic

Post by Wiic »

Dawe_A wrote:
Wiic wrote:Idag blir det ett sjuhelvetes bröstpass, ingen rekordsättning idag antar jag men det blir minst 140kg i bänkpressen iaf, resten får vi se!

det är ju inte ens 100 gram protein ;)

Jorå, 61,2g i kvargen och 80g i shaken ;). Så ca 140g protein direkt efter träningen + all mat och allt annat man slänger i sig under dagen :).
E30 M50.
bmw_fredde

Post by bmw_fredde »

Kör du med lös strång eller i smith maskin? Imponerade vikter!
Fredrik Edholm 0736181290
FredrikEdholm@hotmail.com
Wiic

Post by Wiic »

bmw_fredde wrote:

Kör du med lös strång eller i smith maskin? Imponerade vikter!

Jag kör allt alltid löst, bänkpress, hantelpress, flies, osv, kör aldrig i Smith eller i maskinerna. :)
Tack!
E30 M50.
Dawe_A

Post by Dawe_A »

Ser du lika stark ut som du är?? :)

aha du blandar så starka drinkar :)

Jävla schyssta vikter du slänger upp, som sagt
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!

E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
Wiic

Post by Wiic »

Dawe_A wrote:Ser du lika stark ut som du är?? :)

aha du blandar så starka drinkar :)

Jävla schyssta vikter du slänger upp, som sagt

Hahaha, nja det gör jag nog inte antar jag, lr det är skitsvårt o säga själv ;). Ja för fan, jag kastar i 3-4dl pulver varje gång :)
E30 M50.
Bolero

Post by Bolero »

Wic se nu till att filma! :)

140kg är tungt!

mvh
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Wiic

Post by Wiic »

Bolero wrote:Wic se nu till att filma! :)

140kg är tungt!

mvh

Haha, här filmas fan ingenting ;).
Laddar nu upp för ytterligare ett jävla pass! Ätit som en häst idag också, så det är ett under om det inte går bra nu ikväll :)
E30 M50.
Bolero

Post by Bolero »

Wiic wrote:
Bolero wrote:Wic se nu till att filma! :)

140kg är tungt!

mvh

Haha, här filmas fan ingenting ;).
Laddar nu upp för ytterligare ett jävla pass! Ätit som en häst idag också, så det är ett under om det inte går bra nu ikväll :)

Lamt! ;)

Blir ev lite film ikväll men tror knappt det hinns med :D
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Bödvar

Post by Bödvar »

Finnas det någon bra sida med vikter/stång/bänkar till ett skapligt pris?

Orkar inte med bastarderna på gymmet jag brukar gå till längre, så blir hemmagym ist.

10k kan jag väl lägga på ett hemmagym, borde kunna få det mesta som behövs iaf..?
Mattias Johansson
Gamleby
X73-9258703

Bmw E28 M535 Turbo. S38 på G.
Thörn

Post by Thörn »

tyckte jag kännde mig något bättre idag, provade att träna men det blev skit. Helt darrig i benen nästan direkt, ingen kraft i kroppen och kallsvettades som fan. Är något satans virus i kroppen, inte kunnat träna riktigt på 2-3 veckor nu. :(
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
Bmw*Alex

Post by Bmw*Alex »

svetsa en egen bänk så kommer du undan lite om du har möjligthet det har jag gjort :)

Image

inte den snyggaste färgen kanske men man tager vad man haver

mvh
323i -85 sedan

0761485272
liind90@hotmail.com

http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

Nu när jag har börjat träna, så vet jag inte vad som är fel, men jag får sjukt lätt blå märken på koppen, trots ben skydd.

Det jag kan misstänka är vitaminbrist.
elelr vad tror ni.?
Santa Fe

www.Skogenracing.com

Mvh Leif
Post Reply