Tack
Känns nästan så, men finns två stycken likadana med exakt likadant nummer.
Eftersom min dator kraschade ganska så duktigt så försvann min dokumentation till elen så har inte en susning vart den ska sitta.
Mvh
Efter att ha fått två mindre nervsammanbrott på ABS cylindern så monterade jag huven.
En "nippel, mutter" till abs cylindern är ganska så runddragen och sitter rätt så j*vla hårt så det lutar att klippa av bromsröret o ta bort cylindern o sätta i skruvstädet..
CrazyVikingsRacing wrote:Okej men känns det skönt att äntligen vara kvinna nu då ? .
Nej men skämt och sido! Hoppas du blir bättre snabbt så den stackars bilen för rulla lite !
MVH
Hahaha, skönt o slipa pungkulorna i halsen iaf . Är även några gram lättare..
Ja, precis. Den ska få rulla
Mvh
Haha ja det låter bra de . Varje gram räknas inför beach 2010 ! Men du förresten kolla denna länken http://pics.stileproject.com/britneyspearsnude.jpg Säger bara det att du kommer aldrig tvivla på att vilja vara man ! Och nej det är inte Britney Spears naken (Hur sjuk tror du jag är?)
CrazyVikingsRacing wrote:Okej men känns det skönt att äntligen vara kvinna nu då ? .
Nej men skämt och sido! Hoppas du blir bättre snabbt så den stackars bilen för rulla lite !
MVH
Hahaha, skönt o slipa pungkulorna i halsen iaf . Är även några gram lättare..
Ja, precis. Den ska få rulla
Mvh
Haha ja det låter bra de . Varje gram räknas inför beach 2010 ! Men du förresten kolla denna länken http://pics.stileproject.com/britneyspearsnude.jpg Säger bara det att du kommer aldrig tvivla på att vilja vara man ! Och nej det är inte Britney Spears naken (Hur sjuk tror du jag är?)
MVH
Haha, man får se det så. Även att man har i princip tappat 6 kg nu när man mått kasst så är som en binikimask..
Hahahahaha, du är i princip lika sjuk som jag . Jag gillar det!
Mvh
måns.ter wrote:Fy farao vad snygg den är, fattar inte hur du orkar Tummen upp!
Läste lite högre upp att du bråkade med en runddragen mutter... Slipa ner två sidor så att du kan komma åt med en mindre fastnyckel. Så brukar jag göra
Tack . Kul & höra. Haha, fattar inte det själv ibland.
Ahh, är en mutter på ABS cylindern som är rätt körd. Det kan man ju iförsig göra, använda en fil eller något. Tack för tipset
Jag klippte av bromsröret och tog bort hela ABS cylindern, helvete..
Men men, så blir o dra lite nya bromsrör o gänga om ABSen..
Annars så blir det o åka ut o hämta en golvmatta o lite dörrsidor så fort jag har tid, även få tag i någon pissolja o hälla i maskineriet så man kan starta den.
Sen blir det givetvis o göra ett oljebyte o slänga i något dyrt sket. Slängde även på avgasröret igår efter 6 alvedon, gick kalas och jag spottade inte blod efteråt.
Dock funderar jag på att ta ned det igen och ta bort de fula kattarna. Likaså "strypningen" innan dem. Men men, vettifan om man ska besiktiga den först och sen ge sig på det, bilen är trotsallt flyttgods ändå så det hade nog inte varit några större bekymmer inför besiktningen.
MVH