Finns det mera bilder på ditt speciell rör som går från grenrör till wastegate ?
Har samma grenrör så vill ha lite tips och ideer på hur det ser ut mera osv ?
TreLingon wrote:Finns det mera bilder på ditt speciell rör som går från grenrör till wastegate ? Har samma grenrör så vill ha lite tips och ideer på hur det ser ut mera osv ?
Eller om du förklarar det snabbt bara !
Mvh Peter
Bort med batterihyllan och skaffa ett par tre stycken 38mm rf 90" böjjar och någon meter raklängd.
shyssta kort...synd bara att dom var tagna på kanalgatan....de
känske är de att du är lite smygreligös och ville ha me kyrkan hehe
de är bara ta in bilen i vinter och slänga ut lite mer stålars!
roosen69 wrote:shyssta kort...synd bara att dom var tagna på kanalgatan....de känske är de att du är lite smygreligös och ville ha me kyrkan hehe de är bara ta in bilen i vinter och slänga ut lite mer stålars!
Han är ingen Jesus flummare
Han Lyckades smälla av en 12.10/18x repa idag i piteå.
11an finns nog där också. Bara lite mer värme i däcken
roosen69 wrote:shyssta kort...synd bara att dom var tagna på kanalgatan....de känske är de att du är lite smygreligös och ville ha me kyrkan hehe de är bara ta in bilen i vinter och slänga ut lite mer stålars!
Haha:) nejdå tyckte det passade bilen bra bara!
Ja, får se hur det slutar. Såg att det händer saker för dig med, snyggt!
Sen var det dags för besitkning.
Dom påstod att det suttit en turbo på bilen tidigare, visade mig laddluftkylaren och oljereturen i tråget Jag var spelade ovetandes. Dock sprack det nog när avgasvärderna inte riktigt stämde och jag var tvungen att plocka fram datorn för lite finlir .