Page 13 of 68
Posted: 01 Feb 2008, 23:55
by Micke johansson
Joo Det får bli svart
men krängnings hämmaren ? ska man göra den gul så det blir lite färg glatt
Posted: 02 Feb 2008, 00:12
by kopi
gul eller röd ska den vara!
Posted: 02 Feb 2008, 11:10
by Micke johansson
okej då får det bli Gul
Coilovers blir röda
Posted: 02 Feb 2008, 18:09
by peppe
Gör den röd om coilovers blir röda?
Posted: 02 Feb 2008, 18:32
by Micke johansson
Ptjaa ingen ser ju underbilen så
haha
Posted: 04 Mar 2008, 01:06
by Micke johansson
Hej! Nu har det kommit lite delar
har varit lugnt kring min bil ett tag nu men det kommer snart i gång
Grenrör och topp från PPF
Passar så bra ! mycket snyggt byggt
Liten Snigel tittar fram akta dig !
Stordownpipe rymms också !
Toppen komm från ppf gjorde ett besök för portning.
Blev mycket bra !
Det va allt för i dag ! kommer snart i gång med bygget när våran 320 killer är i gång mvh
Posted: 04 Mar 2008, 17:02
by peppe
Bäckis har ju gjort ett kanon jobb tycker jag, snigeln ser fet arg ut z58 och billet vippor hade varit så gött, i alla fall billetvippor så man törs ha lite längre register
Hoppas vi kan flöda toppen hos Jens.G innan vi ska montera, hade varit kul och se den är ju ingen monster topp men kanske kan vara av intresse för Bäckis också borde väll finnas fler kunder som inte vill över 1000hk
Posted: 04 Mar 2008, 20:12
by Bäckis
Toppen är så bra den blir för de pengarna
Har flödat dessa tidigare med samma portning, men tyvärr i en hemgjord bänk där man bara får en referns och inget flödesvärde.
Posted: 04 Mar 2008, 20:21
by peppe
Det är ju precis det jag säger för folk som vill ha en mer "snäll" topp så finns ju siffrorna svart på vitt...
Tycker f.ö. det är dött i tråden, men i dagens läge så måste man ha över givit M20in och skaffat sig en S motor och mål på minnst 1200hk för att folk ens ska höjja på ögonbrynen
Posted: 04 Mar 2008, 20:24
by wuffee
peppe wrote:Tycker f.ö. det är dött i tråden, men i dagens läge så måste man ha över givit M20in och skaffat sig en S motor och mål på minnst 1200hk för att folk ens ska höjja på ögonbrynen
Mm, inte många som uppskattar vassa m20 längre, synd då de är The motor to trimma!
Ser mycket fint ut detta, kommer nog pinna på bra i sommar
Mvh
Uffe
Posted: 04 Mar 2008, 20:27
by Tingsdalsracer
M20 rules
Posted: 04 Mar 2008, 20:27
by Bäckis
MAn kan vända och vrida på mål och motorval, men INGET låter som en tokelak M20, inget.
Posted: 04 Mar 2008, 20:27
by Micke johansson
Tingsdalsracer wrote:M20 rules
Joo du
ska bli kul och se vad dom kan ge i ett bra chassi med bra låda
Posted: 08 Mar 2008, 18:10
by Micke johansson
Kände suget i morshe när ja klev upp att börja grejja på min egen racer bil
Gick mäst runt och tänkte på lösningar och dagdrömde.
Fick iaf på underredsmassa och tog lös rutor, Städat upp i bilen
Tänkte lite mer,osv
Nu är vi Back:)
Posted: 09 Mar 2008, 17:59
by Micke johansson
Nu är ja riktigt i from i gen
Va och låna en special slip av pappas polare , med damsugare. har börjat slipa ner bilen
Härligt !:D Hare bra alla läsare !
Posted: 09 Mar 2008, 20:05
by peppe
Såg riktigt bra då jag var förbi Junior, hårdrock. Vi måset byta motor på mytsnyten i veckan dessutom.
Posted: 17 Mar 2008, 16:29
by Micke johansson
2st sabelt 4 punkt
1st Sparco racing tanklock komm i dag
=