Posted: 10 Apr 2008, 14:47
Tackar! Alltid kul med lite possitiva kommentarer.525mannen wrote:Grymt bygge! Kul o se slutresultatet av lättningen också, går själv o gruvar på samma planer men avvkatar ett tag till =P
/Cristofer


Tackar! Alltid kul med lite possitiva kommentarer.525mannen wrote:Grymt bygge! Kul o se slutresultatet av lättningen också, går själv o gruvar på samma planer men avvkatar ett tag till =P
/Cristofer
Ja, hade inte råd så tänkte köra med 2 originalare också.E34 RRT wrote:men där fattas juh två stycken
Nej, det tror jag inte det är. Tror dock inte det påverkar sämre heller.phobie wrote:Jag måste bara fråga om grenröret. Är det någon vits att köra twin entry när man inte drar rören som tändföljden?
Snyggt bygge
Jag har nog aldrig sett ett grenrör för alla rör går i tändföljd.Hollizini wrote:Nej, det tror jag inte det är. Tror dock inte det påverkar sämre heller.phobie wrote:Jag måste bara fråga om grenröret. Är det någon vits att köra twin entry när man inte drar rören som tändföljden?
Snyggt bygge
Tackar!
Precis! Kom precis att tänka på att det är väl såhär det ska vara med twin entry, nu kan jag inte följden precis men är det inte typ 123 som ska va i första och 456 i andra kollektorn när det är enligt tändföljden?Pimplaren wrote:Jag har nog aldrig sett ett grenrör för alla rör går i tändföljd.Hollizini wrote:Nej, det tror jag inte det är. Tror dock inte det påverkar sämre heller.phobie wrote:Jag måste bara fråga om grenröret. Är det någon vits att köra twin entry när man inte drar rören som tändföljden?
Snyggt bygge
Tackar!
Har man twin entry turbo borde man köra twin grenrör för bäst resultat? känns rätt logiskt.
Stämmer bra för varannan puls. Men, finns några exempel där folk portat till twinentry väggen, o även de som hävdar att skillnaden är minimal med eller utan det..Hollizini wrote:Precis! Kom precis att tänka på att det är väl såhär det ska vara med twin entry, nu kan jag inte följden precis men är det inte typ 123 som ska va i första och 456 i andra kollektorn när det är enligt tändföljden?Pimplaren wrote:Jag har nog aldrig sett ett grenrör för alla rör går i tändföljd.Hollizini wrote: Nej, det tror jag inte det är. Tror dock inte det påverkar sämre heller.
Tackar!
Har man twin entry turbo borde man köra twin grenrör för bäst resultat? känns rätt logiskt.
15 36 24 är tändföljden! tror det är mest utrymmesmässigt man kör 123 i en port och 456 i andra:) sålänge man får laddtryck ska man väl vara glad?Hollizini wrote:Precis! Kom precis att tänka på att det är väl såhär det ska vara med twin entry, nu kan jag inte följden precis men är det inte typ 123 som ska va i första och 456 i andra kollektorn när det är enligt tändföljden?Pimplaren wrote:Jag har nog aldrig sett ett grenrör för alla rör går i tändföljd.Hollizini wrote: Nej, det tror jag inte det är. Tror dock inte det påverkar sämre heller.
Tackar!
Har man twin entry turbo borde man köra twin grenrör för bäst resultat? känns rätt logiskt.
Ursäkta OT: Men jag vill ha samma skit som du har röktPimplaren wrote:15 36 24 är tändföljden! tror det är mest utrymmesmässigt man kör 123 i en port och 456 i andra:) sålänge man får laddtryck ska man väl vara glad?
Oliver, Vad röker du?Nobbe wrote:Ursäkta OT: Men jag vill ha samma skit som du har röktPimplaren wrote:15 36 24 är tändföljden! tror det är mest utrymmesmässigt man kör 123 i en port och 456 i andra:) sålänge man får laddtryck ska man väl vara glad?![]()
Om du skjuter varannan puls i varannan post i turbon, så blir det väll 123 i ena porten och 456 i den andra?
Nu när du säger det, haha! jag tänkte att han menade i tändföljd, 153 624Nobbe wrote:Ursäkta OT: Men jag vill ha samma skit som du har röktPimplaren wrote:15 36 24 är tändföljden! tror det är mest utrymmesmässigt man kör 123 i en port och 456 i andra:) sålänge man får laddtryck ska man väl vara glad?![]()
Om du skjuter varannan puls i varannan post i turbon, så blir det väll 123 i ena porten och 456 i den andra?
Det va precis det jag också kom på!Nobbe wrote:Ursäkta OT: Men jag vill ha samma skit som du har röktPimplaren wrote:15 36 24 är tändföljden! tror det är mest utrymmesmässigt man kör 123 i en port och 456 i andra:) sålänge man får laddtryck ska man väl vara glad?![]()
Om du skjuter varannan puls i varannan post i turbon, så blir det väll 123 i ena porten och 456 i den andra?