Nyss ätit middag ska snart ut i regnet och rätta till efter en sopelektriker. Underbart att trådarna låg helt öppet på en rostfri skylt. Jädrans tur att den ej har blivit strömförande.
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Bolero wrote:Nyss ätit middag ska snart ut i regnet och rätta till efter en sopelektriker. Underbart att trådarna låg helt öppet på en rostfri skylt. Jädrans tur att den ej har blivit strömförande.
haha vad är det för gobit som installerat, grannen ?
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Bolero wrote:Nyss ätit middag ska snart ut i regnet och rätta till efter en sopelektriker. Underbart att trådarna låg helt öppet på en rostfri skylt. Jädrans tur att den ej har blivit strömförande.
haha vad är det för gobit som installerat, grannen ?
Haha ja det är en firma som jag har jobbat på när jag var lärling fast inte jag som har gjort skiten. Hål rakt ner till kopplingsdosan och transformatorerna och fullt med vatten i skylten!
För jävla fint!
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
B00ST här på forumet har en arbets kamrat som inte har någon väggkontakt, sätter på och av lyset med två trådar ut från väggen bara, Hans polare berättade om nojjan karln hade, var gång han fick sig en kyss var han tvungen att ställa sig i duschen.
Klart jag har försäkring! men enligt försäkringsbolaget så tar dom inte det! Så jag börjar ledsna RIKTIGT mycket på försäkringsbolaget, trots att jag inte har haft så mycket med dom att göra! känns som man är TVUNGEN att ha försäkringar men när det väl gäller så får man inte någon hjälp för fem öre!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Tränade axlar och körde lite vadpressar. Gick på löpbandet. Blev uttråkad, köpte några kappahl aktier från iphonen. Duschade, sålde dem igen och hade tjänat 2439,30:- på 30min.
Bullen! wrote:Tränade axlar och körde lite vadpressar. Gick på löpbandet. Blev uttråkad, köpte några kappahl aktier från iphonen. Duschade, sålde dem igen och hade tjänat 2439,30:- på 30min.
Bullen! wrote:Tränade axlar och körde lite vadpressar. Gick på löpbandet. Blev uttråkad, köpte några kappahl aktier från iphonen. Duschade, sålde dem igen och hade tjänat 2439,30:- på 30min.
Ett bra gympass alltså.
Trodde inte du handlade med småposter
rörde ju inte sig mer under gympasset. köper man många så blir det bra häv på det hela oxå. det va ju bara 5 ören det ökade.