Ryding wrote:Så här ser min ut just nu. Jag vet, åt helvete för hög profil på däcken men annars är jag hyffsat nöjd
Smutt, mina gamla fälgar som satt på mdrei. Ser att du även har dekalerna kvar på dom. Det betyder att jag måste bjuda på kaffe om man stöter ihop med dig någon bandag.
Ser för övrigt riiktigt bra ut på bilen!
Mvh Mathias Hellström
www.alive.se för dig som gillar leksaker för vuxna!
Ryding wrote:Så här ser min ut just nu. Jag vet, åt helvete för hög profil på däcken men annars är jag hyffsat nöjd
Smutt, mina gamla fälgar som satt på mdrei. Ser att du även har dekalerna kvar på dom. Det betyder att jag måste bjuda på kaffe om man stöter ihop med dig någon bandag.
Ser för övrigt riiktigt bra ut på bilen!
En fika tackar man aldrig nej till
Tyvärr så verkar han som jag köpte fälgarna av inte veta vad fälgtvätt är.
Så skicket på fälgarna är inte det bästa längre
Den gröna blir brukis alternativt annonseras den. Det är nog en av de bättre bevarade e34 som finns kvar. Bara rullat en vinter och det va 1991. Sedan 1992 har den stått hela vintrarna hos samma ägare. 11900 mil.
Bullen! wrote:Den gröna blir brukis alternativt annonseras den. Det är nog en av de bättre bevarade e34 som finns kvar. Bara rullat en vinter och det va 1991. Sedan 1992 har den stått hela vintrarna hos samma ägare. 11900 mil.
för fin för att turboas eller ? =)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!