Posted: 17 Mar 2010, 22:00
Kolla din mejl =)Viper89 wrote:Jag vill se en bild Mickey!
Kolla din mejl =)Viper89 wrote:Jag vill se en bild Mickey!
Skickade till hans msn mejl.. inte här på forumet alltså =) MEn ska se om jag kan fixa upp bilden här istoGy wrote:vill du maila mig också är du snäll??
Är de någon som kan ta fram specs på min turbo som ja har liggandes?
Är en kina junk kopia av en garret antar jag!
T04e
Part no: t3/t4
serial no: MZB050351
sen stog de A/R 5.0 på den
Sen har ja en fråga till![]()
Har köpt ett grenrör som passar ihop med grejerna men då har ju den som svetsat ihop de tagit uttaget till WG från bara 1 cylle![]()
Då måste de väll ändå bli lite knas eller fungerar de att köra så??
bör ju bli väldigt mkt mindre avgaser där!
Tack på förhand!
Såhär gjorde jag, säkert många som säger att det inte skulle funka med det funkar fint till mitt snikbygge =) En större anslutning är lödd på "skruven med hål i" som är skruvad i adapterplattan, för att slangen som går på där ska passa till oljekylaren. Äre snik så är detMickeeey wrote:Skickade till hans msn mejl.. inte här på forumet alltså =) MEn ska se om jag kan fixa upp bilden här istoGy wrote:vill du maila mig också är du snäll??
Är de någon som kan ta fram specs på min turbo som ja har liggandes?
Är en kina junk kopia av en garret antar jag!
T04e
Part no: t3/t4
serial no: MZB050351
sen stog de A/R 5.0 på den
Sen har ja en fråga till![]()
Har köpt ett grenrör som passar ihop med grejerna men då har ju den som svetsat ihop de tagit uttaget till WG från bara 1 cylle![]()
Då måste de väll ändå bli lite knas eller fungerar de att köra så??
bör ju bli väldigt mkt mindre avgaser där!
Tack på förhand!
Stort prat om dem =)Viper89 wrote:Nån som vet hur mycket S38B36 resp. S38B38 spridarna flödar?
dom spridarna funkar bra på m20b25 när man kör snik iaf. om det skulle fetta på allt för illa så borde du ju kunna sänka soppa trycket lite om det fortsätter kanske byta till etanol då räcker dom spridarna till typ 270 hk och det känns lite mer lagom på en 2.0oGy wrote:Hur ser man skillnad på en linjär och progresiv BTR?
Är de ngn som har provkört med Saab 340cc spridarna?
Någon har ju skrivit i tråden att han trodde dom skulle bli för stora, finns de någon som kan säga om dom ÄR för stora eller om de fungerar att åka med dom?
Fick tag på ett par billiga annars..
Har ett lika dant. Mycket, mycket braViper89 wrote:Jag köpte precis en grenrörsadapter som det är lite kändisvarning över. Initialerna "Dan.G" står svetsat
oGy wrote:hur har ni löst tryckröret närmast insuget?
tänkte om ni har ngn bra lösning på alla slangar osv som ska in?
Ska ja ha LMM på sug eller trycksidan?
skillnad och vad är bäst?
Går de ha den på tryck så man slipper flytta den?
Det lär den göra om du inte spänner fjädern i den =)oGy wrote:Men läste i en annan tråd nu och då så stog de ju att man bottnade lmm:en om man hade den på trycksidan![]()
Men om de fungerar så blir ju de enklast