Har nu bestämt mig för å bredda bilen som likadant som robbz gör så kallad "avesta bredning".
så därför blir valsning och lack på bakskärmarna uppskutet till vintern!
så nu ska bara framskärmar, sidokjolar å vingen lackas om.
Vad är det för någon sprängmatta du monterat runt vxl-lådan? (vet alltså vad den är till för, men undrar mer över märke och var det finns att få tag på)!
Butchermardin wrote:Låter som en bra prioritering!
Vad är det för någon sprängmatta du monterat runt vxl-lådan? (vet alltså vad den är till för, men undrar mer över märke och var det finns att få tag på)!
Har för mig det va rci som märke är inte helt säker... det va jocke (bernis) som beställde hem dom kommer inte ihåg varifrån!
Ser bra ut, hoppas allt går vägen. Filma mycket
Hur mycket spelrum mellan ventillkåpan och motorhuvens värmematta har du med den nya lutningen?
Min har bara några mm spel vid ventilkåpans framkant.
kommer inte ihåg hur mycke ja har där... men mattan har ja slängt för länge sen... fick även kapa dän en bit av mittenbalken under huven och där imellan har ja typ en 1 mm
har vart å kört lite nere i stan nu skönt som faan å åka i bilen igen men ja törs inte gasa nått förens lyftarna slutat å ticka
hoppas dom gör det imorgon
bmw_fredde wrote:kommer inte ihåg hur mycke ja har där... men mattan har ja slängt för länge sen... fick även kapa dän en bit av mittenbalken under huven och där imellan har ja typ en 1 mm
har vart å kört lite nere i stan nu skönt som faan å åka i bilen igen men ja törs inte gasa nått förens lyftarna slutat å ticka
hoppas dom gör det imorgon
har vart ute å kört rätt mycke idag men efter att ha åkt lite med bernis så kunde ja inte hålla mig på gasen längre drog upp den till 0,8 å det började skjuta på rätt bra... blir nog fint med dubbelt så mycke ladd sen.