Posted: 01 Sep 2010, 20:52
nice att det funkar.. hur mycket effekt vid 2.4??
fan nu vart jag nervös jag som skulle döda evo
mvh/
fan nu vart jag nervös jag som skulle döda evo
mvh/
jimpa wrote:nice att det funkar.. hur mycket effekt vid 2.4??
fan nu vart jag nervös jag som skulle döda evo
mvh/
Audi ska ha 2ms dvs är det för lång för audi. Tror inte det stämmer att det är 4ms isåfall.Konny wrote:Bmwandreas wrote:Problemet är wastefire. MSD spolarna behöver 5ms och de hinner de inte få på wastefire.
Kan va, men skumt att de inte tände alls med VAG splar om de är för kort tid för MSD.
De var tydligen för lång uppladdningstid för VAG.
Enligt Robert var de låst dwell på ca 4-4,5ms på Autronic pnp
Skulle behöva krana på lite till nu och se hur långt de fungerar.
Frågan är vad fan man annars kan köpa för spolar!?
Haha, ja det är ju alltid bra att ha nåt att skylla på Själv ska jag va en fittigt onödig, halvfull läktarräser i helgenKonny wrote:jimpa wrote:nice att det funkar.. hur mycket effekt vid 2.4??
fan nu vart jag nervös jag som skulle döda evo
mvh/
Ca. 550 owhp är det vid 2,4. Skulle inte kopplingen fittas skulle du nog få en match
vectramicke wrote:Haha, ja det är ju alltid bra att ha nåt att skylla på Själv ska jag va en fittigt onödig, halvfull läktarräser i helgenKonny wrote:jimpa wrote:nice att det funkar.. hur mycket effekt vid 2.4??
fan nu vart jag nervös jag som skulle döda evo
mvh/
Ca. 550 owhp är det vid 2,4. Skulle inte kopplingen fittas skulle du nog få en match
Vad ska du köra med som dödar evo?jimpa wrote:nice att det funkar.. hur mycket effekt vid 2.4??
fan nu vart jag nervös jag som skulle döda evo
mvh/
johankihl wrote:Vad ska du köra med som dödar evo?jimpa wrote:nice att det funkar.. hur mycket effekt vid 2.4??
fan nu vart jag nervös jag som skulle döda evo
mvh/
Konny wrote:Fernis1 wrote:Ska du köra i helgen på Åland?
Japp! De är nästans ett måste när man bor här
Blir första racet med den, premiär med knäpp koppling.. hmm..
tomsan wrote:Vi med Saab har me problem med att den driver framåt vid höga varv och nertryckt koppling.
Steg 1 är då att förlänga armen från pedalen till huvudcylinder.
Bara en tanke
Bara testa.Konny wrote:tomsan wrote:Vi med Saab har me problem med att den driver framåt vid höga varv och nertryckt koppling.
Steg 1 är då att förlänga armen från pedalen till huvudcylinder.
Bara en tanke
okej, ja den är faktiskt justerbar på Evo
larsson: Va fan, de har jag inte hört! De var ju inge trevligt! Vad hände?
nicke.t wrote:har 0 koll på dessa motorer,men de verkar va svårt å få de ål lira som de ska.trist men du brukar ju få mos i grejjerna,så lycka till mvh